Pro nevděčnou práci, tvrdou zpětnou vazbu, minimální pochvalu.
Pro dlouhé hodiny ladění titulků, testování hooků, přepisování prodejních textů, které nikdy nebudou dost dobré.
Místo kreativní volnosti? Výsledky a konverze.
Sláva? Nejspíš žádná.
Výplata? Zpočátku směšná.
Ale pokud to dáš…
…naučím tě to, co většina marketérů nikdy nepochopí.
…a budeš součástí hnutí, které v Česku a na Slovensku mění způsob, jak se dělá marketing.
Přinášíme americký marketing do Česka.
Russel Brunson, Sabri Suby, Alex Hormozi.
Moje jméno je Adam Miroš, jemi 22, za poslední rok jsem prodal za 20 milionů online a vděčím tomu jedné dovednosti.
Direct marketing je proces, který marketér ve firmě nastaví, a firmě začnou chodit objednávky nebo klienti.
Jednoduše řečeno… je to proces, jak se vydělávají peníze. Pro sebe. Pro ostatní.
DIRECT MARKETING buduje úspěšné firmy, a proto má na trhu tu největší hodnotu.
Když se to naučíš, firmy budou platit cokoliv za tvoji pomoc.
Pravda je, že 99.9 % marketéru tohle neumí. Ani těch, kteří mají 20leté zkušenosti.
Proč to neumí? Protože je to k**revská dřina.
10-14 hodin denně, několik měsíců dřiny, přepisování prodejních textů, feedbacky, testování, zlepšování…
Co tě naučím?
👉 Dělat marketing, který prodává.
👉 Ne marketing, který se "líbí".
1) Pošli mi své CV + krátký motivační dopis, proč zrovna marketing. Prodej se mi a ukaž, že na to máš.
Místa? Jedno. Jakmile ho zaplním, inzerát končí.
Takže otázka zní:
Chceš být marketér, kterého si firmy najímají, když chtějí růst?
Nebo zůstaneš jedním z těch, kteří o tom jen mluví?
Rozhodnutí je tvoje.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.