Hledáme administrativní pracovník/ce do kanceláře na částečný úvazek pro naši společnost. Pracovní doba 2 dny v týdnu (pondělí a středa) v době od 08:00 nebo 16:30h.
Náplň práce:
- administrativní práce: korespondence a komunikace s dodavateli
- objednávka zboží
- zpracování přijatých faktur
- komunikace s bankou a dalšími institucemi
- práce na samostatných úkolech
- zakládání dokumentů v papírové a elektronické podobě
- další administrativní úkoly
Co od Vás očekáváme:
- VŠ / SŠ vzdělání
- min zkušenosti v administrativě
- dobra znalost práce na PC
- aktivní přístup k práci
- příjemné vystupování
- loajalitu k zaměstnavateli
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a různorodou práci
- práci v přátelském kolektivu
- zázemí stabilní firmy
- dobré ohodnocení za dobře odvedenou práci
- možnost přechodu na plný úvazek
Máte-li o tuto pozici zájem: Prosíme, čtěte pozorně text inzerátu a pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete motivační dopis a životopis vč. Vaší aktuální fotografie s uvedením pozice, o kterou máte zájem – jinak nebudete zařazeni do užšího výběru.
Nebudeme-li vás kontaktovat do 14 dnů, nebyli jste vybráni.
Bližší informace podáváme jen při osobním pohovoru.
Volná pozice je aktuální, pokud je inzerována.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.