Co vás čeká?
Hledáme referenta/referentku servisních zakázek do servisního centra ADV Technik.
Vaší hlavní odpovědností bude příjem nových zakázek od zákazníků, kontrola servisních listů a precizní zpracování administrativních podkladů k zakázkám tak, aby mohly co nejdříve odejít k zákazníkům. Dále také objednávání náhradních dílů a spotřebního zboží.
Co byste měli umět?
Pokud máte rádi odpovědnou práci, ve které se můžete realizovat, svěží přístup a umíte pozitivně komunikovat s lidmi osobně i po telefonu, jste tím pravým členem našeho týmu.
Dále je třeba mít organizační schopnosti při kontrole a třídění zakázek a zadávání informací k zakázkám do interního software řešení.
Základní znalost AJ a psaní všemi deseti jsou výhodou, usnadňující práci.
Výhodou je také předchozí zkušenost z reklamačního oddělení nebo e-commerce prostředí.
Co vám můžeme nabídnout?
Malý přátelský kolektiv, který společně dělá skvělou práci při vyřizování servisních zakázek TOP značek domácích spotřebičů na trhu. Dáme ti možnost se realizovat při chodu firmy a přenést své nápady do praxe.
Nástup možný dle dohody v průběhu ledna.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.