Hledáme vhodného kandidáta s invalidním důchodem na pozici administrativní pracovník. Uchazeč o tuto pozici by měl mít velmi dobré schopnosti pro administrativní a evidenční práce. Kromě smyslu pro pečlivou evidenci, třídění a ukládání informací by měl mít dobré předpoklady pro zpracování inventurních seznamů i provedení fyzických inventur. Výhodou je řidičský průkaz „B“.
Co vás čeká
• Vedení evidence majetku.
• Evidence a vydávání materiálu.
• Zpracovávání inventurních seznamů.
• Provádění fyzických inventur.
• Objednávky, dohled nad dodavateli na místě, kontrola plnění.
• Nákup kancelářských potřeb a uskladnění.
• Provádění dalších drobných nákupů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Minimálně středoškolské vzdělání.
• Uživatelská znalost práce na PC
• Flexibilita a ochota při plnění úkolů
• Pečlivost, spolehlivost a odpovědnost.
Co vám můžeme nabídnout
• Práce na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
• Smlouva na dobu určitou s možným prodloužením.
• Skvělý kolektiv.
• Zázemí stabilní organizace působící 34 let v oblasti sociálních služeb.
• Podpora zkušeného managementu.
• Mzda 15.600,- Kč na 0,75 úvazku.
Pozice je určena pouze pro zájemce s invalidním důchodem na 0,75 úvazku (30 hodin týdně).
Těšíme se na Váš profesní životopis a motivační dopis. Nástup je možný dle dohody.
Prohlédněte si naše webové stránky www.prosaz.cz
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.