Jste technicky zdatný/á a motivovaný/á zajistit plynulý chod IT systémů? Hledáme někoho, kdo bude naší první linií podpory a kdo aktivně přispěje k maximální spokojenosti koncových uživatelů.
Co vás čeká
Primární zodpovědností je zajištění efektivní 1. úrovně podpory s vysokou mírou vyřešení při prvním kontaktu (First-Time Resolution - FTR) a snížení opakujících se poruch. Role přispívá k plynulému provozu IT a OT systémů.
IT podpora a řešení problémů (1. úroveň): příjem, klasifikace a zpracování IT požadavků
správa uživatelů a autorizací: zajištění správy uživatelů a oprávnění v souladu s bezpečnostními standardy (Acive Directory, Azure AD, M365)
školení uživatelů (Empowering): vedení krátkých IT školení, vytváření uživatelských manuálů a článků do znalostní báze
monitorování, optimalizace a podpora IT a OT systémů a dokumentačních standardů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
ukončení IT vzdělání
dlouholetá zkušenost v ICT prostředí, dobrá znalost prostředí Windows 11 a Microsoft 365
znalost uživatelské a autorizační správy (Active Directory, Azure AD)
Jazykové znalosti:
němčina - úroveň C1
angličtina - úroveň B2
Výhodou bude, pokud budete umět
silné komunikační dovednosti a didaktické schopnosti pro efektivní osvětu uživatelů
service- a řešení - orientovaný přístup s důrazem na vysoké FTR
Co vám můžeme nabídnout
25 dnů dovolené, příspěvek na závodní stravování, příspěvek na dopravu (nad 15 km), příspěvek na penzijní připojištění
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj profesní životopis a motivační dopis v německém jazyce.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.