Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, práce převážně z domova, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, dog-friendly office
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, referent, support is, administrativa, informatika
Co říká Zdravotní klaun o pozici
Rozdáváme úsměv tam, kde se ho běžně nedostává. Přidejte se do týmu, ve kterém si věříme, že profesionalita je stejně důležitá jako lidský přístup a dobrá nálada. Věříme, že i práce nás může chytit za srdce. Podílejte se spolu s námi na jednom z největších projektů svého druhu v Evropě.
Zdravotní klaun, o.p.s., je zavedená nezisková organizace s národní a mezinárodní působností. Již 24 let přináší speciálně vyškolení Zdravotní klauni humor a radost nemocným dětem, opuštěným seniorům a dalším trpícím. Přispívají tak ke zlepšení jejich psychického, a tím i celkového zdravotního stavu.
Hledáme šikovného a samostatného člověka, který se stane nepostradatelnou oporou celého týmu. Někoho, kdo zajistí hladký provoz kanceláře, vozového parku i technického zázemí. Pokud máš rád/a různorodou práci, nebojíš se vzít do ruky šroubovák, zavolat na IT podporu ani otevřít Excel, pak jsi náš člověk.
Co tě na pozici čeká?
Zajištění provozu kanceláře včetně drobných oprav a péče o prostory, revizí spotřebičů, BOZP, PO, aj.
Řešení IT problémů včetně servisu ve spolupráci s externí IT podporou
Zajištění servisu, správa tankovacích karet, úklid vozů
Pomoc kolegům s drobnými počítačovými potížemi, správa tiskáren
Práce v Excelu – nutná velmi dobrá znalost
Zajištění nákupu kancelářského, provozního a technického materiálu
Spolupráce s účetním oddělením a finanční ředitelkou
Správa příchozí a odchozí pošty
Komunikace se správcem budovy, správa internetu
Komunikace se společností Škoda Auto
Schůzky s IT dodavatelem (v angličtině)
Podpora na akcích a PR včetně správy externího skladu
Jak si tě představujeme?
Máš pořádek ve věcech, systém, zodpovědnost a spolehlivost
Umíš výborně pracovat s počítačem – hlavně Excel
Domluvíš se anglicky (kvůli IT schůzkám)
Jsi komunikativní, organizačně schopný/á a manuálně zručný/á
Nevadí ti různorodá práce – někdy u počítače, někdy ve skladu, někdy za volantem
Jsi fyzicky zdatný/á (občas něco přeneseš nebo postavíš)
Máš řidičský průkaz skupiny B a jsi aktivní řidič/řidička
Co tě u nás čeká?
Smysluplná práce v podporujícím týmu
Přívětivá atmosféra a prostor pro nápady a zlepšováky
Flexibilní pracovní doba a možnost občasného home office
Podpora vzdělávání a osobního rozvoje
5 týdnů dovolené, sick days, stravenky a další benefity
Přátelský kolektiv a dog-friendly kancelář
Co ti můžeme nabídnout?
Úvazek 1,0
Hrubá mzda: 33.000 – 35.000 Kč/měsíc
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Nástup možný ihned
Zaujali jsme tě?
Dej nám o sobě vědět. Stačí poslat životopis a my se ti brzy ozveme.
Těšíme se na tebe! Tým Zdravotního klauna
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka organizace
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Zdravotní klaun, o.p.s., IČO: 26547953, Paříkova 355/7, Praha, Vysočany, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.