Benefity:
firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy, školení, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, obchodní asistent, obchodní referent, administrativa, prodej a obchod, služby
Co říká Marius Pedersen a.s. o pozici
Marius Pedersen a.s. je přední společností v České republice zabývající se moderními metodami hospodaření se všemi druhy odpadů a dalšími komunálními službami.
Rozšiřujeme náš obchodní tým a hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni, který/á bude klíčovou oporou obchodníků a pomůže nám zajistit hladký chod obchodních procesů. Pokud jste pečliví, komunikativní a rádi pracujete s daty i lidmi, rádi Vás přivítáme mezi nás.
Náplň práce
Administrativní podpora obchodního týmu
Příprava cenových nabídek a smluvních dokumentů
Zpracování poptávek, evidence a aktualizace dat v interních systémech
Komunikace s klienty a koordinace požadavků s interními odděleními
Příprava podkladů pro reporting a analýzu obchodních výsledků
Podpora při veřejných zakázkách (dle potřeby)
Požadujeme
SŠ/VŠ vzdělání
Praxe na administrativní nebo obchodní pozici výhodou
Výborná znalost práce s PC (MS Office – zejména Excel)
Pečlivost, samostatnost a schopnost dotahovat úkoly
Komunikační dovednosti, příjemné vystupování
Ochota učit se a pracovat v dynamickém prostředí
Nabízíme
Práci, která dává smysl – podílíte se na ochraně životního prostředí
Zázemí stabilní, renomované společnosti s dlouholetou tradicí
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Zázemí pro profesní růst a možnost vzdělávání
4 týdny dovolené a 1 týden studijního volna
Příspěvek na stravování a další firemní benefity
Místo výkonu práce Liberec
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete svůj životopis prostřednictvím odpovědi na tento inzerát.
Pošlete odpověď na pozici Obchodně-administrativní pracovník
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Marius Pedersen a.s., IČO: 42194920, Průběžná 1940/3, Hradec Králové, Nový Hradec Králové, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.