Ahoj!
Jsem Dominik, šéfuju e-shopu Top-obaly.cz a právě hledám asistenta obchodu, který by pomáhal naší obchoďačce Lucce. Prodáváme naše obalové zboží ve 3 státech a nedávno jsme se rozrostli do 2 dalších.
Jak si tě představujeme?
- už jsi na podobné pozici pracoval/a a víš, že nejde o pouhou administrativu nebo vaření kávy návštěvám, ale klíčovou pozici, na které stojí obchodní oddělení
- umíš věci zorganizovat a držet se naplánované denní agendy
- jsi pečlivý/á, neuteče ti termín ani nesrovnalost v objednávce
- nebojíš se mluvit s týmem, protože náš tým stojí na spolupráci
Výhodou:
- zkušenost s prací ve firemním systému Vario
- zkušenost na stejné pozici
- znalost cizího jazyka
Na co se připrav:
- start bude pozvolný a nic ti nenaložíme ze dne na den, po ruce budeš mít navíc obchoďačku Lucku a její současnou asistentku Martinu
- víc než na tvé znalosti nám bude záležet na tvém přístupu k práci, hlavně na tom, jak jsi pečlivý/á a precizní
- ze startu tě chceme vídat osobně, abychom se poznali a všechno tě naučili, později se můžeme domluvit na volnějším režimu a jednom dni v týdnu práce z domova
Co bude náplní tvé práce?
- spolupracovat s obchodním týmem a administrativně ho podporovat (připravovat pro ně podklady a zadávat do kalendáře důležitá data)
- dohlížet na hladký chod zakázek (poté, co je zadáš do systému budeš domlouvat výrobu, hlídat termíny, informovat zákazníka a kontrolovat výsledek)
- pracovat v našem interním systému (zejména zadávat a kontrolovat stav objednávek, pokud umíš pracovat ve Variu, máš u nás výhodu)
- komunikovat se zákazníky a dodavateli po e-mailu i telefonu (budeš řešit objednávky, dotazy a případné reklamace zákazníků a kontrolovat u dodavatelů termíny dodání)
Co nabízíme:
- nástupní mzda 32.000 Kč při plném úvazku
- po zaučení zvýšení mzdy na 36.000 Kč
- další navýšení mzdy v závislosti na schopnostech a růstu
- práci na HPP (nebo i mírně zkrácený úvazek min. 30h)
- kolektivní odměny ve formě 13. a 14. platů podle toho, jak se firmě daří
- 25 dnů dovolené při plném úvazku
- příspěvek na stravování
- férově mzdu každý rok aktualizujeme o inflaci
- MultiSport karta
- firemní notebook
- firemní telefon
Jak bude probíhat výběrové řízení?
1. (Před)pohovor po telefonu – Zavoláme si a probereme pár základních otázek k tvému životopisu. Většinou to netrvá déle než 15 minut.
2. Pohovor naživo s Luckou a Dominikem* – Pokud si sedneme, pozveme tě k nám do Syrovic na běžný pohovor.
3. Úkol/zkouška/… – Poprosíme tě o vypracování úkolu, který nám pomůže lépe vyhodnotit, jak se na pozici hodíš.
4. Vyhodnocení – Dáme ti zpětnou vazbu k úkolu i celému dosavadnímu průběhu naší komunikace.
5. Plácneme si a pustíme se do toho!
*Předem si vyhrazujeme právo některé kroky totálně přeskočit, pokud si například hned při prvním pohovoru sedneme natolik, že nebude důvod to protahovat :-)
Pokud nás chceš poznat víc, podívej se na stránku o nás: www.top-obaly.cz/o-nas
Už teď se těšíme na tvou odpověď.
Dominik Řihák
jednatel Top-obaly.cz