Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, individuální rozpočet na osobnostní růst, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby
Vhodné i pro:
OZP s docházením do firmy (ostatní)
Zařazení:
administrativa, doprava a zásobování
Co říká Thales DIS Czech Republic s.r.o. o pozici
V Thalesu věříme, že technologie mají smysl jen tehdy, když lidem usnadňují život a dělají svět bezpečnějším.
Naši zákazníci přicházejí s velkými plány – od bezpečnější dopravy až po moderní státní správu – a my jim pomáháme tyto vize proměnit v realitu. Díky různorodým zkušenostem a talentům dokážeme vyvíjet řešení, která jsou vidět od hlubin oceánů až po kosmos a kyberprostor.
Co děláme v Praze?
Vyvíjíme chytré karty, platební karty, SIM karty nebo moderní doklady, jako jsou občanky a řidičské průkazy. Zároveň hodně investujeme do nových eGovernment řešení a mobilních aplikací, které mají lidem život co nejvíce zjednodušit.
Proč je u nás fajn pracovat?
Protože tady nejde jen o technologie, ale i o lidi. Máme přátelské vedení a pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova, ale i spoustu příležitostí potkat kolegy mimo pracovní agendu – třeba na snídaňích v kanceláři, u fotbalu, na józe nebo v jazykových kurzech. Prostě chceme, aby práce v Thalesu byla nejen smysluplná, ale i příjemná a motivující.
Společnost Thales v České republice hledá Office Managera, který zajistí plynulý chod kanceláře a povede menší tým. Pozice je podřízená Finančnímu a provoznímu řediteli.
Hlavní odpovědnosti:
Zajištění chodu kanceláře a vedení týmu (2 asistenti/ky, recepční).
Správa kancelářské budovy: nájemní smlouvy, komunikace s pronajímatelem a dodavateli, údržba a bezpečnost, koordinace úprav a úklidu, správa a inventarizace vybavení.
Pravidelný reporting dle korporátních požadavků (HSE, klima, energie).
Účast na krizovém řízení a související reporting.
Příprava rozpočtu.
Správa vozového parku a mobilních telefonů.
Jednání s dodavateli, výběrová řízení, správa rámcových smluv (např. ubytování, služební cesty).
Organizace interních i externích akcí.
Schvalování a objednávání nákupů ve spolupráci s ostatními týmy.
Požadované dovednosti
Výborná znalost MS Office.
Rychlá adaptace na změny, samostatnost, spolehlivost.
Silné komunikační a mezilidské dovednosti.
Čeština a angličtina plynně slovem i písmem.
Schopnost jednat s interními i externími partnery.
Požadované zkušenosti Nezbytné:
Praxe s vedením týmu
Zajištění chodu kanceláře
Zkušenost z korporátního prostředí a práce s interními systémy.
Výhodou:
Zkušenosti v oblasti nákupu (Purchasing Management)
Co vám nabízíme ve společnosti Thales:
Férové finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a trhu, včetně atraktivní variabilní složkyvariabilní složka odměn
Možnost profesního růstu v rámci společnosti Thales nejen v ČR, ale i po celém světě
Odměnu za doporučení nového kolegy či kolegyně
Program zaměstnaneckých akcií – možnost investovat do budoucnosti firmy
Podpora rodičů – dorovnání mateřské dovolené až do 100 % čisté mzdy po dobu 15 týdnů
Přátelské, respektující a mezinárodní pracovní prostředí, kde se diverzita cení
Pravidelné akce pro zaměstnance – zaměřené na well-being, týmovou pohodu a příležitosti potkávat se s kolegy napříč týmy
Benefity, na které se můžete těšit:
5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna
14 000 Kč ročně v rámci cafeterie – na cestování, sport, vzdělávání a další volnočasové aktivity
Stravenková karta Pluxee s 55% příspěvkem
Příspěvek 3 % na penzijní připojištění
Multisport karta s firemním příspěvkem
Soukromá zdravotní péče prostřednictvím partnerské kliniky
Lekce jógy na pracovišti – pro duševní i fyzickou pohodu
Neomezená mobilní data, volání a SMS v rámci ČR
Parkování v podzemních garážích, včetně místa pro kola
Systematické vzdělávání – jazykové kurzy, odborná školení a další
Přidejte se k nám!
Zaujala vás nabídka? Pošlete nám svůj životopis. Rádi se s vámi potkáme a probereme příležitosti ve společnosti Thales.
Pošlete odpověď na pozici Office manager
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Thales DIS Czech Republic s.r.o., IČO: 26432293, BBC Villas (Villa 1), Želetavská 1448/7, Praha 4, Michle, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.