Do našeho přátelského týmu nyní hledáme energetického a zodpovědného kolegu/kolegyni na pozici SPECIALIST(K)A ZÁKAZNICKÉ PÉČE. V této pestré roli se rozhodně nudit nebudeš a získáš praxi z oblasti helpdesku, zákaznické podpory, podpory prodeje, administrativy i výroby zdravotnických prostředků.
Co bude tvou náplní práce:
- Customer support - emailová i telefonická podpora uživatelů při technických potížích s používáním aplikace
- Proaktivní kontakt se zákazníky ohledně prodloužení předplatného
- Helpdesk a dokumentace – mapování incidentů, práce s procesními záznamy
- Práce s daty – zadávání do interních systémů, aktivace uživatelů
- Výroba zdravotnického prostředku a vedení jednoduché skladové evidence
- Technická a logistická podpora pro prodejce a prodejní místa
- Podpora sales týmu a operations managera
Jak vypadá ideální kandidát:
- Je samostatný a zodpovědný
- Má výborné komunikační dovednosti, nebojí se zvednout telefon a vysvětlit zákazníkovi, proč je dlouhodobý monitoring srdce důležitý
- Má skvělé organizační schopnosti a chápe důležitost procesů v regulovaném prostředí
- Ovládá moderní technologie a PC (Word, Excel, PowerPoint, e-mail)
- Je pozitivně naladěný a proaktivní týmový hráč
- Ovládá angličtinu na mírně pokročilé úrovni (interní komunikace často v AJ)
- Zkušenosti z call centra / customer support jsou velkou výhodou
Co nabízíme?
- Smysluplnou práci v oblasti zdravotnických technologií
- Možnost podílet se na růstu společnosti od samého začátku
- Kariérní růst a příležitost učit se nové věci v dynamickém startupu
- Týden dovolené navíc + 3 sick days
- Občerstvení na pracovišti a pravidelné firemní akce
- Pracovní doba od 8:30-17:00
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.