Kdo jsme a co děláme?
Jsme daňově poradenská společnost s přesahem činnosti do dalších oborů v oblasti ekonomiky a práva s dlouholetou tradicí. Na trhu se pohybujeme již od roku 2002 a spolupracujeme s bohatou škálou zajímavých klientů sídlících nejen v České republice. Každý den společně řešíme nové a pestré výzvy a projekty, se kterými za námi klienti přicházejí. Stereotyp tak u nás rozhodně nehrozí.
Jaká bude náplň Vaší práce?
Péče o naše klienty se zaměřením na zpracování mezd, mzdové účetnictví a personalistiku pro menší subjekty. Zpracování hlášení pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení. Komunikace s úřadem práce a finančním úřadem ve mzdových záležitostech.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- základní znalost zpracování mezd a personalistiky
- základní znalost zákoníku práce
- orientace v daňových předpisech týkajících se mzdové problematiky
- spolehlivé ovládání PC včetně MS Office
- spolehlivost, odpovědnost, samostatnost a zejména pečlivost
Výhodou bude, pokud
- budete umět pracovat se SW Pamica
- pokročilá znalost mzdové problematiky a personalistiky
- pokročilá znalost zákoníku práce
Proč jít pracovat zrovna k nám? Jaké benefity Váš čekají?
- pracovní místo v těsné blízkosti centra Brna v prostorách moderní administrativní budovy Zderad s výbornou dopravní dostupností
- možnost profesního i osobnostního rozvoje
- účast na školeních a vzdělávacích kurzech v oboru mzdového účetnictví a personalistiky dle Vašeho výběru
- proplacení rekreace
- sick days
- nástupní mzda na základě Vašich zkušeností a výsledku výběrového řízení.
- prémie na základě hodnocení vedení společnosti
- příspěvek na stravování
Nástup je možný ihned, případně dle domluvy.
Pokud vás tato pozice zaujala, dejte nám o sobě vědět a ozvěte se nám. Těšíme se na vás.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.