Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, možnost občasné práce z domova
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, administrativa
Co říká LogEx logistics s.r.o. o pozici
Často máme spoustu práce a snažíme se, aby naše firma vždy perfektně fungovala. V kanceláři proto potřebujeme opravdu schopné a pracovité posily, které si samostatně poradí s veškerou běžnou organizací a budou dohlížet na plnění zadaných úkolů.
Nabízíme:
Jistotu práce na HPP ve stabilní a rostoucí společnosti
Báječný kolektiv a velmi přátelské prostředí
Firemní akce, večírky, společná zábava
Moderní a pohodlné pracoviště
Podporu vašeho vzdělávání
Stravenky
Notebook, makro karta k soukromým účelům
Krásné moderní kanceláře
Náplní vaší práce bude především:
Kontrolovat plnění zadaných úkolů napříč společností
Organizace kalendářů vedení
Příprava schůzek a porad
Administrativa, interní a externí komunikace firmy
Příprava prezentací a přehledů
Každodenní vyhodnocování
Aktivní telefonování
Naše asistentka vedení musí mít:
Praxi v administrativě
Minimálně středoškolské vzdělání
Reprezentativní vystupování
Pokročilou znalost práce na PC (Microsoft Word, PowerPoint, Microsoft Excel, Teamsy)
Časovou flexibilitu
Aktivní, komunikativní a přátelskou osobnost
Schopnost pečlivé organizace a samostatné práce
Pokud máte navíc zkušenosti z podobné pozice, jste pro nás přímo perfektní kandidátkou.
V každém případě nám neváhejte zaslat svůj životopis (nebo rovnou zavolejte). Přijďte se k nám podívat, popovídáme si a zjistíme, jestli by se vám u nás líbilo.
Těšíme se na vás.
Pošlete odpověď na pozici Asistentka vedení společnosti
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost LogEx logistics s.r.o., IČO: 24771511, Vyšehradská 1349/2, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.