Odborné sociální poradenství je zaměřeno na podporu osob žijících v nevyhovujících nebo nejistých podmínkách bydlení. Cílem služby je prostřednictvím individuálního poradenství pomáhat lidem zvládat jejich obtížnou sociální situaci a hledat dlouhodobě stabilní řešení.
Role case managera má význam při sestavování multidisciplinárních týmů v rámci poskytované podpory klientům. Case manager navazuje a řídí spolupráci napříč sociálními službami, které klient využívá. Nastavuje cíle, jejich sledování a dosahování. Vytváří doporučení pro další postup při poskytované podpoře.
Case manager - úvazek 0,5, zastupuje vedoucího služby/koordinátora
Náplň práce:
Požadavky na uchazeče:
1) Vzdělání
Min. vyšší odborné vzdělání v oblasti sociální práce, sociální pedagogiky, speciální pedagogiky, sociální politiky, psychologie, adiktologie či příbuzných oborů.
2) Praxe/zkušenosti
Prokazatelná zkušenost s cílovou skupinou v oblasti koordinovaného přístupu min. 3 roky, zkušenosti s multidisciplinární spoluprací, zkušenost s vedením týmu pracovníků a s nastavováním procesů koordinovaného přístupu.
Zkušenost s projekty zaměřenými na poskytování sociální podpory cílovým skupinám je výhodou.
Co vám můžeme nabídnout
Nástup možný od 1. 1. 2025
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.