Prace.cz v novém. Pojďte si ji vyzkoušet
Je to první ochutnávka nové Prace.cz. Některé věci ještě ladíme a budeme postupně přidávat, ale stojí to za prohlídku.
dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce, jiné
Probíhá:
od
8.12.2025
do 31.12.2026
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
Vhodné i pro:
osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
asistent/asistentka, recepční, administrativa, cestovní ruch a ubytování, stavebnictví a reality
Co říká Savills CZ s.r.o. o pozici
Společnost Savills, jež byla založena v roce 1855 ve Velké Británii, je jedním z předních světových realitních agentů. Naše zkušenosti a odborné znalosti vycházejí z našeho celosvětového působení ve více než 700 pobočkách v celé Americe, Evropě, Asijském Pacifiku, Africe a na Středním východě.
Náš dosah nám dává široké spektrum odborných a místních znalostí a jsme hrdí na to, že naším poradenstvím, které patří mezi nejlepší v oboru, pomáháme jednotlivcům, společnostem a institucím činit lepší rozhodnutí v oblasti nemovitostí.
Hledáme Front Desk Assistant na zkrácený úvazek! Staňte se první kontaktní osobou naší společnosti a pomozte nám vytvářet příjemnou atmosféru pro návštěvníky i kolegy. Pokud jste spolehlivý, zákaznicky orientovaný člověk s příjemným vystupováním a výbornými komunikačními dovednostmi v češtině i angličtině, tato pozice je právě pro vás. Vhodné i pro studenty a absolventy!
Co pozice Front Desk Assistant obnáší:
Pracovní úvazek 30 hodin týdně, možné flexibilní nastavení pracovní doby v rámci provozních hodin recepce 8:00-17:30 (všední dny)
Uvádění návštěv, zajištění pohoštění
Přijímání, prověřování a přesměrování příchozích telefonních hovorů
Péči o prostory recepce a zasedacích místností, zajištění čistoty společných prostor
Kontrolu, kompletaci, tisk a vazbu prezentací nejen pro vedení společnosti
Správu došlé a odchozí pošty a zajišťování kurýrních služeb
Podporu řízení chodu kanceláře, např. správu vstupních karet, vozového parku, komunikaci s dodavateli a jiné administrativní úkony
Obsluhu a správu kancelářské techniky
Vykonávání dílčích administrativních úkonů včetně překladů ČJ/AJ
Co požadujeme:
Profesionální a příjemné vystupování
Upravený a reprezentativní vzhled
Znalost českého jazyka nebo slovenštiny C2 - rodilý mluvčí
Znalost anglického jazyka na úrovni alespoň B2 slovem i písmem
Výborné komunikační, organizační dovednosti a multitasking
Vstřícný, zákaznický přístup
Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Uživatelskou znalost práce s PC
Dokončené středoškolské vzdělání
Zkušenost na pozici v odvětví zaměřeném na zákaznický servis
Nabízíme:
Pracovní smlouvu na částečný úvazek případně brigádnickou smlouvu
Dlouhodobá spolupráce s možností kariérního růstu
Stabilní pracovní podmínky, přátelské prostředí
Moderní open space kancelář v centru Prahy v ikonické budově Masaryčka
Datum nástupu: prosinec 2025 / leden 2026
Pošlete odpověď na pozici 🛎 Front Desk Assistant - 30h/týdně
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Savills CZ s.r.o., IČO: 05561281, Na Florenci 2139, Praha 1, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.