CTP is a Dutch-based, international, full-service commercial property developer and asset manager, with more than 11mio sq. m of A-class properties in around 100 strategic locations throughout central Europe. CTP specializes in the delivery and management of custom-built, high-tech business facilities for leading international and domestic companies making strategic investments in new or expanded operations in Central Europe.
Pro podporu provozu a péči o nemovitost v Čejkovicích hledáme zkušeného pracovníka na pozici FACILITY / PROPERTY MANAGER.
Nemovitost v soukromém vlastnictví v Čejkovicích - Českém Šternberku, kombinace residenčního objektu majitele a dalších přilehlých objektů určených k rekreaci, a zázemí. V současné době se připravuje větší rekonstrukce projektu, přičemž demoliční práce by měly být zahájeny v polovině letošního roku. Rekonstrukční práce budou trvat cca 1 - 1,5 roku.
Po dokončení vznikne areál sestávající se ze 4 rekreačních/víkendových domů a větší společné budovy s bazénem, wellness, tělocvičnou a dalším zázemím pro setkávání lidí. Toto zázemí bude nabízeno různým hostům, kterými jsou zaměstnanci ve firmě vlastněné majitelem nemovitosti, organizaci poskytující hipoterapie, a dalším přátelům a hostům rodiny.
Facility Manager by měl mít na starost provoz a údržbu areálu.
Popis práce
Tato pozice je podřízena majiteli nemovitosti, soukromé osobě.
Povinnosti a odpovědnosti:
- Facility management: řízení provozu budov a technologických zařízení.
- Organizace záručních a mimozáručních oprav
- Zajišťování běžné a povinné údržby, vytváření plánů údržby a rekonstrukce
- Organizace požární ochrany a bezpečnosti práce, zabezpečení budov a ekologických záležitostí
- Zajistění nezbytných pravidelných technických prohlídek
- Provádění drobných oprav – facility manager by měl být schopen samostatně / svépomocí provést drobné opravy
- Organizace a koordinace drobných stavebních prací nebo úprav
- Zodpovědnost za celkový dobrý, čistý a profesionální vzhled nemovitostí; to ve spolupráci a za podpory místního "správce nemovitosti”, který má zároveň na starosti zimní a letní údržbu / údržbu zeleně a terénní úpravy.
- Komunikace s uživateli a majitelem nemovitosti; řešení ad-hoc problémů
- Komunikace s dodavateli inženýrských sítí a úřady
- Komunikace s dodavateli prací, řízení a dohled nad jejich pracemi
- Příprava provozních rozpočtů a kalkulací
- Řízení pojistných událostí
- Ostatní činnosti související s bezproblémovým provozem a udržováním nemovitostí ve výborném stavu a v plném provozu.
Klíčové faktory úspěchu
Tato pozice vyžaduje senioritu v oblasti správy nemovitostí a vysokou úroveň samostatnosti.
Důležitá je znalost postupů při zadávání veřejných zakázek a analytické schopnosti, porozumění procesům údržby a oprav a cit pro spokojené majitele/uživatele.
Nástup dle dohody. Ideální, pokud kandidát bude součástí týmu již ve fázi realizace projektu, aby byl řádně seznámen s projektem a technologoemi již během realizace.
Požadujeme:
- Zkušenost v oblasti property / facility managementu min. 8 let
- Manuální zdatnost, pracovitost
- Dobré komunikační schopnosti, komunikativní znalost anglického jazyka (potřebná především pro komunikaci s majitelem)
- MS office; řidičský průkaz