Jazyky:němčina (středně pokročilá) nebo angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, notebook
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, administrativa, prodej a obchod
Co říká Helma 365, s.r.o. o pozici
Jsme předním českým výrobcem a vydavatelem kalendářů, diářů (Helma 365.eu) a sortimentu pro back to school (stil.cz)
Již více než 30 let patříme ke špičce nejen na českém a slovenském trhu - a to především kvalitou naší bohaté produkce a služeb.
Jsme Helma 365 s.r.o.
Máme menší, ale stabilní tým, nestává se příliš často, že bychom mezi sebe hledali nové kolegy, tak se nebojte a pojďte tvořit spolu s námi.
Obchodní asistent / asistentka 35 000 Kč a více/měsíc + roční odměny
Jsme jedničkou na trhu s kalendáři a diáři a také nabízíme širokou nabídku školních potřeb, přesto nejsme žádný „korporát“. Pracujeme v přátelském kolektivu, který utužujeme společnými akcemi na horách i na vodě.
Momentálně hledáme do Back office parťačku/parťáka, možná právě tebe?
Co u nás budeš dělat?
Součástí tvé práce bude především e-mailový kontakt s dlouhodobými velkoobchodními zákazníky – zadávání a vyřizování objednávek, fakturace.
Také nám pomůžeš vyřizovat e-shopové objednávky koncových zákazníků a odpovídat na jejich dotazy.
Budeš zodpovídat za skladovou evidenci v ERP systému BYZNYS (počítačový příjem a výdej zboží, evidence karet zboží, atp.).
Budeš v pravidelném kontaktu s dalšími kolegy z obchodního týmu, skladu i výroby.
Můžeš se také podílet na návrzích nových titulů a designu výrobků a dalších nápadech spolu s kolegy našeho nakladatelství.
Koho hledáme:
SŠ nebo SOU s maturitou,
uživatelská znalost programů Excel, Word, Outlook,
zkušenost s prací v podnikovém ERP systému výhodou, ale lze i bez praxe-zaučíme,
znalost cizího jazyka velkou výhodou (AJ, NJ),
obchodní duch-výhodou,
spolehlivost, samostatnost, respekt k důvěře našich zákazníků a kolegů.
Nabízíme:
práci na HPP, na dobu neurčitou,
mzdové ohodnocení: 35 000 Kč a více/měs. + roční odměny,
po zapracování částečná možnost pracovat z domova - Home office,
telefon, notebook,
možnost si vybrat kalendář či diář pro vlastní potřebu,
sick days 3 dny + vánoční dovolená navíc
přátelské prostředí, firemní akce.
Další informace:
Místo práce: Nademlejnská 600/1, Praha 9 - Hloubětín Termín nástupu: ihned, případně dle dohody
Pošlete odpověď na pozici obchodní asistentka/asistent
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Helma 365, s.r.o., IČO: 27111083, Dlouhá 730/35, Praha, Staré Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.