-
-
Firma:
WOLTERS PACKAGING CZECH s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (pokročilá)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění
-
-
Zařazení:
dispečer, logistik, obalový specialista, specialista logistiky, supply chain specialist, pracovník back office, doprava a zásobování, zákaznický servis, administrativa
Kdo jsme?
Jsme výrobní společnost s technickým zaměřením Wolters Packaging Czech, s.r.o. se zahraničním vlastníkem, která se zabývá výrobou pěnových dílů a obalů.
Náš výrobní závod v ČR se nachází v Kostěnicích u Dašic, cca 13 km od Pardubic, Chrudimi i Holic.
Našimi zákazníky jsou prémioví výrobci automobilů, elektroniky, vzduchotechniky a potravinářství.
Jak to u nás vypadá se můžete podívat zde: https://www.youtube.com/watch?v=mijmE4y8Tpk nebo navštivte naše webové stránky www.wolterseurope.com.
Do našeho týmu aktuálně obsazujeme pozici Specialist(k)a zákaznického servisu a logistiky.
Co bude náplní Vaší práce?
- Komunikace s našimi zákazníky (primárně e-mail nebo v systému), potvrzení jejich objednávek;
- Plánování a zajišťování objednávek přepravy - výběr přepravce z našich dodavatelů podle destinace, výběr vhodné velikosti auta vzhledem k počtu palet;
- Komunikace s naším oddělením expedice - předávání informací o objednávkách pro jejich přípravu v nakládkových oknech;
- Spolupráce s plánovačem výroby na zaplánování výroby pro Vaše zákazníky;
- Sledování hladiny zásob přidělených komponent pro Vaše zákazníky, objednávání komponent;
- Obsluha webových portálů zákazníků pro stažení jejich objednávek nebo zajištění přepravy;
- Řešení zákaznických logistických reklamací;
- Kontrola konta vratných obalů a jejich souladu s dodacími listy.
Jak si Vás představujeme?
- Máte alespoň tři roky zkušeností s komunikací se zákazníky (příjem objednávek business to business) a organizací přepravy;
- Hovoříte plynně anglicky, znalost NJ bude výhodou;
- Zkušenosti z automotive a se zákaznickými portály budou velkou výhodou;
- Ovládáte balík MS Office (Excel, Word, Outlook) na uživatelské úrovni;
- Máte řidičský průkaz sk. B
Co Vám nabídneme?
- Řádné zaškolení od prima kolegy na stejné pozici;
- Pěkné pracovní prostředí - v klimatizované kanceláři budete Vy a tři kolegové. Žádný open space;
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby;
- 25 dní dovolené;
- Stravenky v hodnotě 180 Kč;
- Příspěvek ve výši 2,5 % mzdy po roce zaměstnání;
- Občerstvení na pracovišti zdarma - espresso, čaj.. kolik se do Vás vejde :-)
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zaujala Vás naše pozice? Zašlete nám Váš životopis, rádi se s Vámi potkáme!