O POZICI
Přidejte se k týmu Newag Hradec Králové! Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodního referenta / Referentky, která představuje nástupní pozici s garancí kariérního růstu do obchodního oddělení.
Na této pozici si osvojíte klíčové obchodní, administrativní a logistické dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěšnou kariéru v obchodu. Po získání potřebných zkušeností se Vám u nás otevře možnost postupu na plnohodnotnou pozici Obchodníka v terénu. Pokud hledáte různorodou pracovní činnost s aktivním zapojením do chodu firmy a máte ambice profesně růst, je tato pozice právě pro Vás!
CO VÁS ČEKÁ? (KLÍČOVÁ NÁPLŇ PRÁCE)
Jako Obchodní referent / referentka budete pravou rukou našeho týmu a budete se podílet na:
Obchodní podpoře a jednání se zákazníky:
Podpora prodeje a aktivní komunikace s klienty (osobní, telefonická, emailová).
Zpracování cenových nabídek, vyřizování objednávek zboží a komunikace s dodavateli.
Administrativních a servisních činnostech:
Zákaznický servis (např. správa e-shopu, zpracování nabídek servisu CV).
Jednoduchá fakturace, správa financí (pokladna, bankovnictví).
Měsíční uzávěrky dokladů, roční inventura, správa došlých faktur a jejich úhrady.
Logistické a personální podpoře:
Fyzické i účetní příjmy a výdaje zboží ze skladu (práce vhodná i pro ženy).
Správa firemní korespondence a základní personalistika (evidence smluv, docházka, komunikace s účetním oddělením).
➡ VÁŠ KARIÉRNÍ RŮST (Obchodník v terénu):
Získané zkušenosti využijete při přechodu na pozici Obchodníka, kde Vás čeká:
Samostatná obchodní činnost v terénu.
Domlouvání zakázek, jednání na stavbách a případné řešení instalace (pokud není dostatečná projektová dokumentace).
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
Úspěšně zakončené SŠ vzdělání s maturitní zkouškou.
Organizační a komunikační dovednosti, příjemné a zodpovědné vystupování.
Spolehlivost, samostatnost a pečlivost při práci s daty a dokumenty.
Aktivní řidič (ŘP sk. B).
Znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, internet).
Znalost práce v účetním programu výhodou.
CO VÁM NABÍZÍME?
Jistotu kariérního růstu: Nástupní pozice Obchodní referent s jasnou cestou k pozici Obchodník.
Práci na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu neurčitou.
Různorodou pracovní náplň s možností seberealizace a osobního rozvoje.
Nadstandardní firemní vybavení:
Služební telefon a Notebook pro efektivní práci.
Služební vůz – k dispozici pro pracovní potřeby na referentské pozici. Při přechodu na pozici Obchodníka v terénu se stává plnohodnotným nástrojem pro výkon obchodní činnosti (včetně možnosti soukromého užívání).
Benefity pro Vaši pohodu a motivaci:
Osobní ohodnocení a prémie dle výsledků pobočky.
20 dnů dovolené + 3 Sick Days.
Příspěvek na penzijní/životní připojištění.
Stravenky / Příspěvek na stravování.
Flexibilní pracovní doba a zaměstnanecká sleva na sortiment.
Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, voda).
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.