Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, mobilní telefon, firemní akce, bonusy/prémie, individuální rozpočet na osobnostní růst, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, children-friendly office, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, dog-friendly office
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
architekt, developer, project manager, projektant, přípravář, stavebnictví a reality
Co říká SATPO management, s.r.o. o pozici
SATPO management, s.r.o. je manažerská společnost, která řídí developerské rezidenční projekty, investuje do pozemkového developmentu pod značkou SATPO a rozvíjí investiční platformu pod značkou City Home z oblasti nákupu existujících činžovních domů či jejich podílů. Na českém realitním trhu působí společnost v rámci skupiny SATPO od roku 1994, nabízí bytové a komerční jednotky na prodej, investiční příležitosti a odborné realitní služby. Zakládá si na dlouhodobé spolupráci s investory, obchodními a finančními partnery, usiluje o spokojenost svých klientů. Skupina je členem několika odborných organizací, aktivně se podílí na rozvoji realitního trhu.
Chcete se stát součástí našeho týmu? Aktuálně hledáme nového kolegu/yni na pozici:
Co Tě u nás čeká?
Budeš pravou rukou našeho investičního týmu, který připravuje a rozjíždí nové rezidenční projekty — od prvních kalkulací až po moment, kdy klientům předáváme hotové byty. Čeká Tě kombinace technické i organizační práce, díky které se rychle dostaneš k reálnému developmentu. Budeš mít možnost nahlídnout pod pokličku kolegům z týmů akvizic, obchodu, developmentu, financí, právníků. Uvidíš, jak se rodí nové domy, a postupně převezmeš víc odborné práce.
Podpora jednotlivých členů týmu v každodenní agendě (podpisy, příprava podkladů, organizace schůzek, kompletace materiálů, zápisy z porad, aktualizace harmonogramů).
Práce s dokumentací a její správa na sdíleném úložišti (projektová dokumentace, stanoviska DOSS, SIS, smluvní dokumentace).
Práce v interním systému – od objednávek až po rozpočty projektů.
Spolupráce na přípravě projektů do prodeje: kontrola standardů, prodejní dokumentace a dalších marketingových materiálů
Podpora realitních specialistů v procesu prodeje (evidence klientů, smluvní dokumentace atd.)
Co od Tebe očekáváme?
Ideálně VŠ vzdělání v oboru stavebnictví (nebo poslední ročník).
Znalost práce v MS Office, hlavně Excel (pokročilé funkce)
Systematičnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci.
Silné analytické dovednosti
Zájem o development a chuť učit se v praxi.
Výhodou je jakákoliv zkušenost z oblasti nemovitostí nebo staveb.
Co Ti můžeme nabídnout?
Reálnou možnost růst — naučíš se pracovat s investičními projekty od A do Z.
Mentoring od zkušených kolegů.
Prostor převzít víc odpovědnosti podle toho, jak rychle porosteš.
Fajn tým a přátelské prostředí.
Smysluplnou práci, která má viditelný výsledek.
Řádu zajímavých benefitů (MultiSport kartu, eStravenky, příspěvek na důchodové nebo životní pojištění, občerstvení na pracovišti, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova)
Pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou již před uplynutím doby určité (dle oboustranné spokojenosti)
Pošlete odpověď na pozici Support projektového týmu (developerské projekty)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost SATPO management, s.r.o., IČO: 27650723, Holečkova 3331/35, Praha, Smíchov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.