Baví tě HR, jsi pečlivý a s papíry si poradíš jako nic? Zvládneš si práci zorganizovat sám a hledáš příležitost, kde se dostaneš k různým HR procesům?
Přidej se k nám jako administrativní podpora pro HR tým (na brigádu).
Co tě čeká:
🔹 HR administrativa end‑to‑end: onboarding a offboarding, změny ve smlouvách, podpora při konci zkušební doby, skenování a archivace dokumentů
🔹 Spolupráce s týmem v Portugalsku, který nám chystá dokumenty jako smlouvy a dodatky
🔹 Evidence a reporty: docházka, benefity, dovolené, provize; ad hoc reporty
🔹 Týmová podpora: koordinace s leadery, příprava materiálů, občas akce/teambuilding
Co potřebuješ?
✅ Základní zkušenost s HR administrativou (pracovní právo, smlouvy, daně/benefity, kontakt s mzdami) je podmínkou
✅ Skvělé organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost.
✅ Angličtinu min. B1/B2 (převážně písemná komunikace s týmem v Portugalsku) a výbornou češtinu (C1)
✅ Do naší kanceláře v Karlíně můžeš docházet osobně alespoň 2 dny v týdnu (preferujeme alespoň jeden den jako pondělí nebo úterý)
✅ Možnost nastoupit v první polovině ledna
Co nabízíme:
💰 DPP/DPČ na zhruba 20 hodin týdně (na 2-3 měsíce, možná déle)
🎯 Flexibilita – nemáme pevnou pracovní dobu a je možné částečně pracovat z domova
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.