práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce
Probíhá:
od
7.1.2026
do 18.12.2026
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vlastní organizace náplně práce
Vhodné i pro:
osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, administrativa
Co říká PANCONNECT s.r.o. o pozici
Jsme vlastně docela malá, docela česká a docela šikovná výrobní firma, skupina nadšenců a profesionálů, kteří věří v detailní zpracování, sílu precizní lidské práce a především v dotažené produkty.
Navrhujeme, vyvíjíme a vyrábíme produkty pro moderní (nejen) kanceláře. Od přípojných a nabíjecích panelů do stolů až po vlastní chytrý systém rezervací a správy prostor.
Co bude náplní Vaší práce
evidence a třídění dokladů (přijaté/vydané faktury, pokladní doklady, objednávky)
příprava podkladů pro účetní oddělení
práce s tabulkami (Excel – filtry, základní vzorce)
komunikace a kooperace s vedením společnosti
zajištění chodu kanceláře – drobné nákupy, objednávky, správa kancelářských potřeb
vedení agendy firemních aut (STK, pojištění, servisní termíny)
administrativní podpora provozu firmy dle potřeby
Koho hledáme?
člověka pečlivého, systematického a spolehlivého
uživatelskou znalost MS Excel považujeme za nutnou
výhodou je zkušenost s administrativou nebo účetními podklady
schopnost samostatné práce i komunikace s vedením firmy
dlouhodobá spolupráce 6–20 hodin týdně (podle domluvy)
Co nabízíme?
dlouhodobou brigádu / part-time s možností růstu odpovědností
flexibilní pracovní dobu (naše očekávání ve vztahu k šířce agendy je 4-6 hodin tři dny v týdnu, potenciálně je možné rozšířit i o další zadání v případě zájmu/časové dispozice)
přátelské firemní prostředí a férové jednání
dobrou dostupnost z centra (Olomoucká 51 v Černovicích, hned u zastávky Spáčilova)
zaučení do interních postupů a procesů
odměna dle zkušeností (200–250 Kč/h)
Zaujala vás pozice?
Pošlete prosím krátké představení a váš životopis v reakci na tento inzerát.
Ozveme se každému.
Pošlete odpověď na pozici Administrativní podpora – agenda dokladů, faktur a provozních věcí (dlouhodobá brigáda)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost PANCONNECT s.r.o., IČO: 29265703, Pobřežní 249/46, Praha, Karlín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.