Hledáme posilu do oddělení personalistiky a HR, administrativa: novou kolegyni, kolegu
Hlavní náplní vaší práce bude:
• Controlling a plánování směn jednotlivých prodejen
• Spolupráce na interní i externí komunikaci s prodejnami
• Podklady pro nástup nového zaměstnance, kompletace složky
• Evidence docházky, vstupní a výstupní informace
• Efektivní řízení a dodržování plánu mzdových nákladů
• Běžná administrativa spojená s chodem kanceláře( spolupráce na dořešení kontrol na prodejnách, kontrola obsahu sdílených složek,)
+Kontroly úřadů, příprava sdílených složek, běžná administrativa kanceláře, spolupráce s mzdovou účetní
Očekáváme od vás:
• SŠ s maturitou
• znalost MS Office.
• Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, pečlivost
• Zkušenosti u podobné pozice výhodou
• Ochota učit se novým věcem, vytrvalost a časovou flexibilitu
• Smysl pro týmovou práci, učenlivost a snahu se rozvíjet
Nabízíme:
• Zázemí české stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
• Příjemný veselý kolektiv
• Zajímavá práce z prostředí obchodu a retailu
• Letní dovolená po domluvě
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Komplexní zaučení práce od zkušeného kolegy
• Výhodné zaměstnanecké slevy, stravenková karta/150 Kč za den s příspěvkem
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis přes tlačítko „ODPOVĚDĚT“. S vybranými zájemci se rádi sejdeme u výběrového pohovoru.
.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.