Benefity:
firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
dispečer, manažer dopravy, ředitel/manažer logistiky, výrobní ředitel/manažer, doprava a zásobování, chemie a potravinářství, výroba, průmysl a provoz
Co říká ČEPRO, a.s. o pozici
Akciová společnost ČEPRO je jedním z nejvýznamnějších českých průmyslových podniků, která zajišťuje především přepravu, skladování a prodej ropných produktů. V této oblasti poskytuje přepravní, skladovací a speciální služby ostatním subjektům. Jejím posláním je také ochrana zásob státních hmotných rezerv. Zároveň provozuje síť vlastních čerpacích stanic pod obchodním názvem EuroOil a RoBiN OIL.
Do našeho Odboru dopravy AC hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí oddělení dopravy AC – okruh východ se zaměřením na řidiče cisternové silniční dopravy pro přepravu nebezpečných věcí (ADR) na čtyřech dislokovaných terminálech společnosti ČEPRO, a.s..
vedení týmu řidičů AC na skladech společnosti ČEPRO, a.s. (Cerekvice, Šlapanov, Střelice, Loukov)
zajišťování a kontrola profesních požadavků na podřízené řidiče (zajišťování školení profesní způsobilost řidičů, zdravotních prohlídek, školení BOZP a dalších školení)
přidělování/zabezpečování a kontrola stavu osobních ochranných pracovních prostředků řidičů
plánování směn řidičů ve spolupráci s oddělením dispečinku cisternové autodopravy
kontrola evidence pracovní doby řidičů směn v docházkovém systému (bezpečnostní přestávky a doby odpočinků AETR)
příprava podkladů pro mzdy řidičů
kontrola autocisteren společnosti, dodržování pracovních postupů a legislativy, řešení neshod a zjištěných porušení norem v silniční přepravě ze strany řidičů
na vyžádání kontrola externích dodavatelů dopravy
odpovědnost za dodržení pravidel pro zachování kvality přepravovaného zboží při plnění AC
kompletace příslušných průvodních dokladů z přepravy pohonných hmot
účast na poradách s vedoucím odboru
preventivní a kontrolní činnost
pravidelné porady s řidiči a pravidelná výroční porada s řidiči za účasti vedoucího odboru AC dopravy na konci roku
kontroly správnosti postupu při stáčení na ČS, i dle kamerových záznamů
zodpovědnost za adaptační proces nových řidičů v provozu
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici v oblasti silniční dopravy (VKD/MKD), ideálně s přepravou nebezpečných věcí dle Dohody ADR
minimálně 3 roky praxe s vedením podřízených zaměstnanců
znalost legislativy v silniční dopravě, a legislativy týkající se přeprav dle Dohody ADR
schopnost implementovat a dohlížet na bezpečnostní postupy při nakládání, přepravě a vykládání nebezpečných věcí
uživatelská znalost práce s PC (MS office)
dobré komunikativní a organizační schopnosti
analytické a plánovací schopnosti
schopnost koncepční práce, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
profesionální přístup a schopnost týmové spolupráce
řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Výhodou:
platné osvědčení o odborné způsobilosti pro silniční nákladní dopravu
školení ADR
Nabízíme:
stabilní zázemí významné české společnosti
zajímavou a odpovědnou práci v profesionálním kolektivu na plný úvazek
pravidelné školení a další odborné vzdělávání
motivační finanční ohodnocení
samostatnou a pestrou práci volitelnou pracovní dobu v rámci pružného rozvržení pracovní doby/37,5 hodin týdně (bez přestávky na jídlo a oddech)
pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s čtyřměsíční zkušební dobou (po roce dojde, v případě oboustranné spokojenosti a dohody, ke změně pracovního poměru na dobu neurčitou)
Benefity 2025 (některé benefity se mohou od 1.1. 2026 mírně navýšit):
služební automobil i pro soukromé využití
stabilní zázemí významné české společnosti
zajímavou práci na plný úvazek
možnost dalšího vzdělávání
25 dnů dovolené, 3 dny osobního volna
stravenky 165Kč/ den
Cafeteria až 13 000Kč/ rok (volnočasové aktivity)
příspěvek na penzijní připojištění 2 000Kč/ měsíc
příspěvek 1 500Kč na pojištění odpovědnosti
zvýhodněné ceny paliva
zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl
Informace o nástupu:
nástup 1. 2. 2026 (resp. 2. 2. 2026) nebo dle dohody
Životopisy zasílejte, prosím, prostřednictvím odpovědního tlačítka na portálech jobs.cz nebo prace.cz.
Pošlete odpověď na pozici Vedoucí oddělení dopravy AC - okruh východ (M/Ž) Loukov okr. Kroměříž
Společnost ČEPRO a.s., se sídlem Dělnická 213/12, Holešovice, 170 00 Praha 7, IČO: 601 93 531, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 2341 (dále jen „my“ nebo „ČEPRO“) v souvislosti s výběrem vhodného kandidáta na danou pracovní pozici zpracovává osobní údaje všech kandidátů, včetně Vás. Společnost ČEPRO přitom vystupuje jako správce osobních údajů, jelikož určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů.
Zobrazit více
Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu, ve kterém jste nám tyto osobní údaje poskytl(a). Jedná se zejména o údaje ve Vašem životopise, motivačním dopise či informace poskytnuté při komunikaci s námi, včetně osobního pohovoru. Tyto údaje zpracováváme pouze pro účely tohoto výběrového řízení a pouze po dobu do skončení výběrového řízení, pokud nám neudělíte svůj souhlas k dalšímu zpracování. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je posouzení Vaší osoby jako uchazeče o nabízenou pracovní pozici před uzavřením pracovní smlouvy.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro možnost účastnit se výběrového řízení.
Dále bychom Vás chtěli upozornit, že při vedení výběrového řízení získáváme nebo můžeme získávat Vaše osobní údaje dále z veřejně dostupných zdrojů (sociální sítě) nebo od subjektů, se kterými spolupracujeme na základě smlouvy (personální agentury, poskytovatelé inzerce). Vaše osobní údaje, získané a zpracovávané v souvislosti s vedením výběrového řízení, nepředáváme žádným třetím stranám.
Práva v oblasti zpracování osobních údajů:
V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů ze strany společnosti ČEPRO můžete uplatňovat následující práva:
a) právo na přístup k Vašim osobním údajům a na pořízení kopie osobních údajů, které zpracováváme;
b) právo na opravu a doplnění Vašich osobních údajů v případě, že zjistíte, že o Vás zpracováváme nesprávné nebo nepřesné osobní údaje;
c) právo na výmaz Vašich osobních údajů. Na Vaši žádost můžeme za určitých, právními předpisy stanovených podmínek vymazat Vaše osobní údaje;
d) právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů;
e) právo odvolat Váš udělený souhlas;
f) právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
V případě dotazů či žádostí o uplatnění některého z Vašich práv nás můžete kontaktovat uvedenou kontaktní osobu.