Prace.cz v novém. Pojďte si ji vyzkoušet
Je to první ochutnávka nové Prace.cz. Některé věci ještě ladíme a budeme postupně přidávat, ale stojí to za prohlídku.
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent v pojišťovnictví, administrativa, finance a ekonomika
Co říká Allianz Partners o pozici
Jsme Allianz Partners. Jsme tu, abychom pomáhali.
Allianz Partners je globální skupinou, která působí v 74 zemích a poskytuje inovativní pojistné a asistenční služby.
Lidé jsou základním kamenem každé úspěšné firmy. Za úspěch považujeme, když jako společnost táhnoucí za jeden provaz pomáháme mnoha lidem. Pomáhání je v naší DNA.
Chcete být součástí našeho týmu? Přidejte se k nám!
Hledáme posilu do zákaznického oddělení, která se nebojí jít do detailu, baví ji hledat souvislosti a chce se podílet na zvyšování kvality našich služeb. Pokud máte rádi práci s informacemi, komunikaci se zákazníky a smysluplné řešení situací, možná hledáme právě Vás.
Co bude Vaše náplň práce ?
Příjem, zpracování a vyhodnocování reklamací obchodních partnerů i klientů
Aktivní komunikace se zákazníky a poskytování zpětné vazby k reklamačním případům
Detailní analýzy jednotlivých případů a hledání jejich příčin
Návrh nápravných a preventivních opatření ke zvýšení kvality služeb
Analytická podpora v oblasti řízení kvality a reklamací dle potřeb oddělení nebo vedení společnosti
Detekce možných vícenákladů a případného fraudentního jednání
Co od Vás očekáváme ?
Zkušenosti se zpracováním reklamací nebo kontrolou kvality (výhodou)
Perfektní znalost českého nebo slovenského jazyka slovem i písmem
Komunikační dovednosti a asertivní přístup
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) a pozitivní vztah k práci s čísly
Anglický jazyk na komunikativní úrovni
Dobré organizační schopnosti a schopnost rychlé analýzy situací
Týmovost, flexibilitu, loajalitu a smysl pro humor, ten u nás opravdu využijete 😊
Co Vám nabízíme my?
Zázemí silné a stabilní značky a zároveň neformální firemní kulturu
Zajímavé mzdové ohodnocení a k tomu bonus až 12,5 % ročně
Systém Cafeteria – příspěvek na volnočasové aktivity (Multisport karta, divadlo, kino, fitness, lékárna aj.) ve výši 840,- Kč měsíčně
Stravenkový paušál v hodnotě 123,9 Kč do mzdy za každý odpracovaný den
možnost Home Office
5 týdnů dovolené, tedy 1 týden dovolené navíc
Narozeninový den volna
Možnost čerpat 3 sickdays za kalendářní rok
Vzdělávací kurzy na platformě Seduo
Možnost terapeutických sezení se službou Hedepy
Příspěvek na penzijní připojištění
Životní pojištění + sleva na pojištění u Allianz pojišťovny
NÁSTUP: leden 2026
Pošlete odpověď na pozici Specialista / specialistka zákaznického oddělení – reklamace
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost AP Solutions GmbH Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, IČO: 22289755, Jankovcova 1596/14b, Praha, Holešovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.