-
-
Firma:
ČEPRO, a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Benefity:
firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, firemní akce, 13. plat, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Zařazení:
chemie a potravinářství, výroba, průmysl a provoz
Akciová společnost ČEPRO je jedním z nejvýznamnějších českých průmyslových podniků, která zajišťuje především přepravu, skladování a prodej ropných produktů. V této oblasti poskytuje přepravní, skladovací a speciální služby ostatním subjektům. Jejím posláním je také ochrana zásob státních hmotných rezerv. Zároveň provozuje síť vlastních čerpacích stanic pod obchodním názvem EuroOil a RoBiN OIL.
Do našeho Oddělení digitalizace hledáme nového zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Specialista digitalizace.
Pracoviště: sklad PHM ČEPRO Klobouky u Brna, č.p. 860, 691 72 Klobouky u Brna (případně sklad PHM ČEPRO Střelice, Brněnská 729/25, 664 47 Střelice u Brna, okres Brno – venkov)
Náplň práce:
- převod (skenování) papírové technické dokumentace z archivů společnosti do digitální podoby
- přiřazení definovaných atributů jednotlivým digitalizovaným dokumentům
- archivaci (uložení) digitalizovaných dokumentů
- zobrazení digitalizované dokumentace v systému GIS společnosti
- zajištění dat pro zobrazení v GIS společnosti – jejich vznik, restrukturalizaci, validaci, verifikaci a aktualizaci
- podílení se na činnostech zajišťující geodetické zaměření a 3D modelaci objektů ve skladech společnosti
- podpora činností jednotlivých správců vrstev sytému GIS za sklady společnosti
- předkládání návrhů na rozšíření a rozvoj systému GIS společnosti
- technická podpora uživatelů GIS společnosti včetně školení
- zajištění činností souvisejících s přípravou podkladů pro zpracování PBŘ, provozem objektů (staveb), s komunikací s autorizovanou osobou pro posouzení objektů z hlediska PBŘ a jeho zpracování
- příprava vstupních podkladů (stavební dokumentaci, technickou zprávu, passport stavby a dalších) daného objektu pro zpracovatele PBŘ
- komunikace (prohlídka objektů, geodetické zaměření objektů a další) se zpracovatelem PBŘ a dotčenými orgány státní správy
- dohlížení na smluvní, procesní a administrativní podmínky činnosti zpracovatele PBŘ
- podílení se na řízení projektů akcí údržby nebo investic
- konzultační činnost, technická podpora a spolupráce na projektech s ostatními útvary společnosti
- cestování po technologii společnosti v rámci celé ČR
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou – technického nebo stavebního směru (případně VŠ vzdělání s obdobným zaměřením)
- praxi min. 2 roky na této či obdobné pozici
- znalost práce s výpočetní a digitální technikou na uživatelské úrovni
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- silné komunikativní a organizační schopnosti
- motivace k dalšímu vzdělávání
- flexibilita, ochota cestovat
- analytické a plánovací schopnosti, řízení prací dodavatele – schopnost oponovat
- schopnost samostatné i týmové práce
- technicko - ekonomické myšlení a schopnost koncepční práce
Výhodou:
- zkušenosti v oblasti požární ochrany, technické dokumentace (stavební dokumentace, technika prostředí staveb, elektroinstalace objektů, otevřená technologická zařízení), jednání s dotčenými orgány státní správy
- osvědčení o odborné způsobilosti dle § 11 zákona České národní rady č.133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů (případně technik PO)
- zkušenosti v oblasti systému GIS
- znalost AJ pro práci s technickou dokumentací
Nabízíme:
- stabilní zázemí významné české společnosti
- zajímavou a odpovědnou práci v profesionálním kolektivu na plný úvazek s dlouhodobou perspektivou
- motivační finanční ohodnocení
- možnost odborného a profesního rozvoje
- volitelnou pracovní dobu v rámci pružného rozvržení pracovní doby/37,5 hodin týdně (bez přestávky na jídlo a oddech)
- pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s čtyřměsíční zkušební dobou (po roce dojde, v případě oboustranné spokojenosti a dohody, ke změně pracovního poměru na dobu neurčitou)
Benefity 2025 (některé benefity se mohou od 1.1. 2026 mírně navýšit):
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny osobního volna (po zkušební době)
- stravenky (165 Kč/den, zaměstnanec hradí 20 Kč)
- Cafeteria (až 13 000 Kč/rok dle délky trvání pracovního poměru, po zkušební době/volnočasové aktivity, dovolená, zdravotní péče a další)
- karta EUROOIL (sleva 2 Kč/l, po zkušební době)
- pří vlastní úložce 500 Kč příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření nebo dlouhodobý investiční produkt (DIP) ve výši 3 000 Kč/měsíc (po zkušební době)
- příspěvek ve výši 2500 Kč ročně na pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli v souladu s podmínkami určenými v kolektivní smlouvě (po zkušební době)
- ELA – konzultační a edukační služby zdarma/edukace a zlepšování gramotnosti v oblasti zdravého životního stylu, v oblasti finanční, právní a psychologické (po zkušební době)
Informace o nástupu:
- nástup od 1. 2. 2026 nebo dle dohody
Životopisy zasílejte, prosím, prostřednictvím odpovědního tlačítka na portálech jobs.cz, pracezarohem.cz nebo prace.cz.