Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, zdravotní volno/sickday, občerstvení na pracovišti
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
asistent/asistentka, pracovník back office, recepční, administrativa, cestovní ruch a ubytování, služby
Co říká BBH, advokátní kancelář, s.r.o. o pozici
BBH je špičková česká advokátní kancelář s mezinárodním přesahem, která už více než 25 let stojí po boku těch nejvýznamnějších hráčů českého businessu. Naše práce je rozmanitá, dynamická a nikdy ne fádní. Hledáme osobnost, která vytvoří první dojem – ten, na kterém záleží. Staňte se tváří i hlasem BBH. Budete tím, kdo klienty s profesionální elegancí přivítá, nasměruje a zajistí, aby se u nás cítili skutečně dobře.
Co Vás u nás čeká?
profesionální přivítání klientů a jejich doprovod do zasedacích místností,
podpora týmu advokátů při jednání,
příprava kávy, nápojů a drobného občerstvení pro klienty i tým,
vyřizování příchozích telefonátů a administrativní výpomoc,
správa centrálních firemních kalendářů a evidence parkovacích míst,
péče o zasedací místnosti – jejich rezervace, jejich perfektní připravenost i zajištění videokonferencí,
příjem a evidence pošty a kurýrních zásilek v interním systému,
organizace kurýrních a taxi služby včetně komunikace s firemními řidiči
ad hoc podpora týmu např. při skenování, kopírování a přípravě dokumentů.
Co je pro nás důležité?
minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou,
výborné komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování,
jistotu v používání MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams),
respekt k vysoce profesionálnímu prostředí, jako je jednání s taktem a úctou ke kolegům i klientům společnosti, spolehlivost a diskrétnost,
pečlivost, odpovědnost a důslednost,
ochotu pracovat ve 2 směnném systému (zkrácený úvazek 6 hodin denně, ranní, odpolední v čase od 08:00 - 20:00 v rámci pracovního týdne),
čeština na úrovni rodilého mluvčí,
angličtinu na úrovni min. B2 pro telefonický i osobní kontakt (další jazyk výhodou),
vítána praxe v advokátní kanceláři.
Na co se můžete těšit?
Nástupní mzdu 29 až 33 000 Kč dle zkušeností (při úvazku 6 hodin denně),
práci v centru Prahy v krásných kancelářích,
přátelský a podporující tým kolegů a kolegyň,
řadu benefitů jako např. společné akce v ČR, masáže na pracovišti, jazykové vzdělávání, program Living Well Health club hotelu Hilton Prague, kartu MultiSport,
1 týden volna navíc, 4 dny sick days,
a perspektivu dlouhodobé spolupráce.
Máte odvahu nahlédnout do fascinujícího světa prestižní advokacie v prostředí velké a renomované české advokátní kanceláře sídlící v Praze? Možná hledáme právě Vás! Dejte nám o sobě vědět.
Pošlete odpověď na pozici Recepční v advokátní kanceláři
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost BBH, advokátní kancelář, s.r.o., IČO: 26143119, Klimentská 1207/10, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.