Společnost PRODOMIA, s.r.o.
HLEDÁ KOLEGU ČI KOLEGYNI NA POZICI
Hledáme účetní/ho, který se bude starat o aplikaci našeho informačního systému ve všech našich pobočkách. Člověka, který má rád účetnictví, ale i informační technologie, se kterými bude pracovat na denní bázi. Potřebujeme někoho, kdo je schopen se poměrně rychle zorientovat v tom, co naše společnost dělá, protože je to dále pro jeho práci klíčové.
Co od Vás očekáváme a co bude náplní Vaší práce ?
Při Vaší práci Vás bude čekat minimum papírování, zato spoustu práce elektronické. Cílem je automatizace všech procesů, které automatizovat v účetnictví jdou a budeme rádi, když nám svým vhledem do účetní problematiky s tímto pomůžete.
Pole působnosti je široké a závisí hlavně na Vás, kde budete chtít najít finální uplatnění nad rámec čistě účetní agendy.
Co je k práci podstatné a bez čeho se neobejdete ?
a především: samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a dobré organizační schopnosti (schopnost pracovat s více úkoly současně).
Výhodou bude, pokud máte zkušenosti s účetnictvím SVJ či všeobecný přehled v oblasti správy nemovitostí a umíte rychle reagovat na změny (už několik let rosteme, což sebou přináší mnoho změn) .
Co Vám nabízíme?
Nástup IHNED
Zaujala Vás uvedená pozice?
Pak k odpovědi na tuto nabídku, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis. Uvítáme samozřejmě také krátký motivační dopis, ve kterém se nám můžete rozepsat o Vás, Vašich pracovních zkušenostech i představách o nabízené pozici.
Podívejte se také na naše webové stránky https://prodomia.cz/ a zjistíte o naší společnosti více.
Jak u nás probíhá výběrové řízení?
Po základním předvýběru dle životopisů následuje telefonát či e-mailová zpráva o Vašem zamítnutí či pozvánka na úvodní online setkání.
Druhé kolo pohovoru proběhne pak osobně na centrále v Plzni a následně je pak uchazeč kontaktován buď s nabídkou práce nebo informován o vybrání jiného kandidáta.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.