Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, správce e-shopu, vkládání dat do počítače, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, zákaznický servis
Co říká Besteco, s.r.o. o pozici
Hledáme nového kolegu/kolegyni do našeho týmu. Působíme v oblasti prodeje sanitární techniky a koupelnového vybavení a zakládáme si na přátelském prostředí a slušném jednání. Pokud vás baví komunikace a administrativní podpora e-shopu, čtěte dál!
Co vás čeká
Komplexní péče o zákazníky – emailová a telefonická komunikace, řešení dotazů a aktivní osobní komunikace na prodejně/showroomu.
Vyřizování objednávek a fakturace (od přijetí objednávky až po finální odeslání).
E-shop administrativa: Správa a aktualizace obsahu webových stránek v prostředí Shoptet.
Logistika a zásobování: Objednávání zboží a pravidelná komunikace s dodavateli a dopravci.
Prodej a finance: Obsluha platebního terminálu a pokladny na prodejně.
Aktivní spolupráce na rozvoji firmy a zlepšování procesů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenost v oboru sanita, koupelny, stavebnictví nebo instalatérských potřeb je nutností (pro odborné poradenství).
Prokázaná pracovní zkušenost z obchodu a s administrací e-shopu (ideálně Shoptet, ale není podmínkou).
Perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (pro bezchybnou komunikaci se zákazníky).
Proklientský přístup, spolehlivost a pečlivost při vyřizování administrativy.
Uživatelská znalost PC (MS Office, internet).
Výhodou bude, pokud budete umět
Jste samostatní a umíte věci dotahovat do konce.
Máte tvůrčí myšlení a přicházíte s nápady na zlepšení.
Domluvíte se anglicky (pro občasnou komunikaci s vedením či zahraničními partnery).
Co vám můžeme nabídnout
HPP – stabilní zázemí a práce na hlavní pracovní poměr.
Pravidelná a férová pracovní doba: Po-Pá 8:30 – 17:00 (volné víkendy a svátky).
Odměna: Nástupní plat 40 000 Kč hrubého, po zapracování rozmezí 40 000 – 45 000+ Kč (dle výsledků a zkušeností).
Benefity po zapracování: Stravenkový paušál.
Dovolená: 4 týdny dovolené.
Kultura: Přátelské prostředí a slušné jednání v malém/středním týmu.
Pošlete odpověď na pozici Specialista/ka péče o zákazníky a administrace E-shopu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Besteco, s.r.o., IČO: 63979390, Údolní 388/8, Brno, Veveří, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.