Vaším úkolem bude kompletní zabezpečení realizace zakázek, a to od přijetí zakázky, přes řízení jejího průběhu, včetně odpovědnosti za dodržování termínů.
koordinace výrobních zakázek a spolupráce s navazujícími odděleními včetně denní komunikace s pobočkami v Německu a/nebo s externími zákazníky
zpracování zakázek v interních systémech, a to od objednávky po expedici v kooperaci se spolupracujícími odděleními
sledování stavu zásob, skladové dostupnosti a stavu objednávky
zodpovědnost za plánování a dodržování zákaznických termínů
zajišťování kamionové přepravy, objednávky a koordinace přeprav
plánování, koordinaci a optimalizaci přepravy zboží, komunikaci s dopravci, administrativu spojenou s objednávkami a dodávkami, řešení operativních problémů v dodavatelském řetězci, s cílem zajistit včasné a efektivní doručení zásilek
zasílání cenových nabídek ve spolupráci s oddělením konstrukce, výroby a nadřízeným
zajištění, příprava a odesílání faktur vč. podkladů k fakturaci
👉 Požadujeme:
- SŠ s maturitou
- NJ pro každodenní komunikaci s německými pobočkami – podmínkou
- samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, přesnost, pečlivost, efektivitu
- komunikativnost a asertivní vystupování
- odolnost vůči stresu a zátěži
- uživatelská znalost práce s PC
- logické a technické myšlení
- proaktivní přístup a selský rozum
- znalost programu Navision a/nebo Business Central výhodou (nikoliv podmínkou)
- životopis v ČJ a NJ
👉 Nabízíme:
- práce na hlavní pracovní poměr (PO-PÁ 8-16,30)
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- motivující finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
- stravenky a občerstvení na pracovišti
- služební notebook a mobilní telefon
- přátelský kolektiv
- pracoviště v Brně (s občasnou pracovní cestou do Chebu - cca 4x ročně)
- nástup možný ihned
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.