GrECo je rakouská rodinná společnost s více než 100letou tradicí a mezinárodní působností. Jsme lídrem v oblasti řízení rizik a pojištění korporací a podniků ve střední a východní Evropě. Naší misí je pomáhat klientům soustředit se na jejich byznys s klidem na duši – a právě obchodní podpora hraje klíčovou roli.
Hledáte práci, kde vaše zkušenosti s flotilovým pojištěním dostanou prostor pro inovace a obchodní růst?
V GrECo spojujeme profesionální péči o klienty s odvahou měnit zaběhnuté postupy. U nás nejde jen o správu portfolia – jde o vytváření individuálních řešení, která mají skutečnou hodnotu.
Budete pečovat o významné lokální i mezinárodní klienty, hledat nové obchodní příležitostia přinášet inovace, které posouvají celý obor vpřed. Čeká vás spolupráce s pojišťovnami na tvorbě individuálních řešení, podpora klientů při řešení škodních událostí a prostor pro vlastní iniciativu.
Pokud chcete být součástí týmu, který jde BEYOND běžné pojišťovací praxe, přidejte se k nám – společně vytvoříme řešení, která přinesou našim klientům skutečnou přidanou hodnotu.
Vaše role v týmu:
- Péče o portfolio klientů s vysokým standardem: Budete mít na starosti správu flotilového pojištění pro lokální i mezinárodní klienty (komunikace v angličtině). Vaším úkolem bude poskytovat spolehlivý servis, aktivně řešit jejich potřeby a budovat dlouhodobé vztahy založené na důvěře a spolupráci.
- Hledání obchodních příležitostí: Aktivně se zapojíte do hledání nových obchodních příležitostí v oblasti flotilového pojištění a budete podporovat cross-sell iniciativy v rámci interního týmu.
- Rozvoj a inovace: Budete implementovat a rozvíjet inovativní IT řešení pro správu flotilového pojištění, přinášet novinky a využívat osvědčené postupy z jiných zemí.
- Spolupráce s pojišťovnami na tvorbě individuálních řešení: Zapojíte se do spolupráce s pojišťovnami na přípravě nabídek a hledání optimálních řešení šitých na míru potřebám klienta.
Jste pro nás ideálním kandidátem/kandidátkou, pokud máte:
- Máte zkušenost produktů flotilového pojištění z prostředí pojišťovny, brokera nebo leasingové společnosti.
- Baví vás aktivní obchod – budete mít odpovědnost za svěřený roční obchodní budget a hledat nové příležitosti.
- Domluvíte se česky i anglicky – češtinu ovládáte na úrovni rodilého mluvčího a komunikace v angličtině s klienty vám nedělá problém.
- Máte chuť zavádět nové digitální nástroje a zjednodušovat procesy (čeká vás implementace Fleet interního systému.)
- Máte zkoušku odborné způsobilosti (stupeň V) nebo jste ochotni si zkoušku během zkušební doby doplnit – rádi vás v tom podpoříme.
- Umíte identifikovat potřeby klientů a navrhnout jim zajímavé řešení na míru.
- Práce v MS Office vám není cizí.
- Vlastníte řidičský průkaz sk. B a máte praxi.
Bylo by skvělé, kdybyste měli:
- Chuť dále se vzdělávat, rozvíjet svou odbornost a předávat znalosti kolegům.
- Znalost dalšího jazyka – výhodou.
- Celkový přehled o pojistném trhu.
Co vám nabízíme?
Práci na HPP ve stabilní rodinné společnosti s mezinárodním přesahem
Roční bonus
5 týdnů dovolené
2x home office týdně
Široká paleta možnosti vzdělávání (odborné kurzy, soft skills školení, jazykové kurzy, online Seduo účet s neomezeným přístupem aj.)
Stravenkový paušál
Dorovnání 3x5 dnů nemocenské do výše mzdy v rámci 1 roku
Multisport karta
Edenred benefit karta
Příspěvek na penzijní spoření, úrazové pojištění a mnohem více
Zaujalo vás to? Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na Linkedin profil. Těšíme se, až vás poznáme.