* Komunikace s techniky, řízení jejich denní náplně a pracovního rozvrhu
* Komunikace se zákazníky, vyřizování objednávek, oprav, reklamací
* Aktivní dohled nad realizovanými zakázkami
* Evidence zakázek v IS, zadávání dat a jejich vyhodnocování
* Vystavování výrobních příkazů, žádanek kooperace
* Vystavování materiálových požadavků pro středisko nákup a likvidace faktur a dokladů souvisejících s objednáváním
* Příprava ekonomických a dalších podkladů, sledování a průběžné vyhodnocování
* Zajištění oběhu účetních dokladů ve vnitrofiremním styku
* Zpracovávání agendy související s pracovníky střediska
* Vyřizování a evidence korespondence
* Běžné pracovní úkony spojené s prací asistentky
* Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
* SŠ vzdělání
* Organizační a komunikační schopnosti
* Uživatelská znalost práce s PC
* Řidičský průkaz skupiny B
* I v dnešní nejisté době Vám dokážeme poskytnout zázemí stabilní české společnosti.
* Nenecháme Vás v tom samotné - samozřejmostí je podpora zkušených kolegů a přátelská atmosféra.
* Nabízíme 5 týdnů dovolené. 🌍
* Záleží nám na Vašem zdraví, proto si můžete vybrat také zdravotní volno (sick days).
* Obědové menu za 25 Kč na centrále v Modleticích / stravenky 150 Kč/den
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* MultiSport karta a masáže na pracovišti 🏋️
* Produkty společnosti za zvýhodněné ceny
* Firemní rekreace v Krkonoších (i pro rodinné příslušníky) 🏔️
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.