Co vás čeká:
Oblastní manager odpovídá za stabilitu, řízení zaměstnanců zakázek a obchodní rozvoj oblasti. Zajišťuje tedy bezproblémový provoz v intencích interních standardů (obsazení směn, soulad výkonu s instrukcemi pro výkon služby, vyhodnocení rizik, kontrola kvality, příprava podkladů apod.).
Náplň práce:
• samostatné personální a provozní řízení zaměstnanců na objektech zákazníků
• naplňování interních předpisů a procesů
• nábor zaměstnanců a zajištění jejich školení (s podporou náborového specialisty)
• komunikace s odpovědným zástupcem zákazníka
• práce na PC, pravidelný reporting zákazníkovi a vedení společnosti o průběhu zakázek
• návrhy na zefektivnění procesů
• kontrolní činnost a kooperace s administrativním pracovníkem oblasti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• manažerskou praxi (vítaná praxe v bezpečnosti či službách)
• trestní bezúhonnost
spolehlivost a loajálnost
znalost práce s PC
• ŘP sk. B
• strukturované CV včetně aktuální fotografie
Co vám můžeme nabídnout
• Pravidelný měsíční příjem a motivační ohodnocení
• Flexibilní pracovní doba/Možnost variabilních úvazků
•Nestereotypní a zajímavá práce
•Zázemí stabilní společnosti se zkušenou asistentkou a kanceláří v centru
• Renomé společnosti s více jak 30 letou tradicí
• Podporu ze stran kolegů i vedení skupiny
• Služební automobil, notebook a telefon
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.