Platová třída: 3 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.)
Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
· úklid kanceláří a společných prostor v budově radnice, náměstí Republiky 1, Plzeň.
Kvalifikační a odborné požadavky:
· ukončené základní vzdělání,
· časová flexibilita – pracovní doba pouze v odpoledních hodinách od 14:00 do 22:00 hodin, ochota pracovat i nad rámec pravidelného rozsahu práce, a to i o víkendech a svátcích,
· maximální pečlivost, vstřícnost a spolehlivost, fyzická zdatnost,
· čistý trestní rejstřík.
Nabízíme:
motivující osobní příplatek, mimořádné odměny a další zaměstnanecké výhody (příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, Pluxee benefity pro volný čas, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna a další benefity).
Předpokládaný datum nástupu: leden 2026
Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2026
V případě zájmu o nabízenou pozici doručte následující doklady:
1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis),
2. strukturovaný životopis,
3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti,
4. personální dotazník (je možno vyzvednout přímo na personálním oddělení MMP nebo stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (kategorie Úřad, Pracovní místa).
Písemné přihlášky přijímá do 31. 12. 2025 oddělení personální Magistrátu města Plzně, Kopeckého sady 11, 301 00 Plzeň. Přihlášku můžete přinést osobně, zaslat e-mailem nebo poslat poštou.
Bližší informace na telefonu č. 378 032 711.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.