Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, zdravotní volno/sickday, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, kafetérie
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
pracovník letového provozu, doprava a zásobování, cestovní ruch a ubytování
Co říká ABS Jets, a.s. o pozici
ABS Jets je mezinárodně oceňovaný provozovatel letadel kategorie Business Jets. Naše portfolio služeb zahrnuje správu a údržbu letadel, řízení zachování letové způsobilosti (CAMO), odbavování letadel, plánování letů, travel management a zajištění charteru a brokerage. Disponujeme flotilou business jetů v kategorii heavy jet a ultra long range. Provozujeme početnou flotilou letounů Embraer Legacy 600/650, Gulfstream 550/650, Bombardier Challenger 605. Jsme první operátor letounu Dassault Falcon v České republice a na Slovensku.
Je vám vlastní zdvořilost, příjemné a profesionální vystupování? Hledáte jistotu dlouhodobé spolupráce?
Pro naši bázi v Praze (Letiště Václava Havla, Ruzyně) hledáme nového parťáka/parťačku na pozici HANDLING AGENT!
Co vám můžeme nabídnout:
zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí privátního letectví
práci přímo „v centru dění“ letištního provozu, každodenní kontakt s klienty a letadly všech typů od turbovrtulových po business jety až po velká dopravní letadla typu Boeing a Airbus
spolupráci na plný úvazek
plné zaškolení a průběžné vzdělávání
práci ve směnném provozu 24/7 (plánování směn probíhá s dostatečným předstihem a s ohledem na vaše preference či potřeby)
práci v přátelském týmu s fajn manažerem
podporu v osobním i profesním rozvoji
další bonusy: sick days, příspěvek na stravování, kulturu, sport, vzdělávání, na penzijní nebo životní připojištění, poskytujeme odměnu při doporučení nového zaměstnance, pořádáme společné akce pro zaměstnance atd.
Vaším úkolem bude:
odbavení letadel a péče o VIP klienty a posádky (uvítání klientů, transport od letadla i k letadlu, převzetí a přeprava zavazadel…)
parkování vozidel klientů (převážně luxusních značek)
reprezentovat image naší společnosti a zodpovídat za vysokou úroveň VIP služeb
důsledné dodržování všech organizačních norem, směrnic, nařízení, bezpečnostních předpisů a smluv
komunikace s posádkami letadel i s leteckými dopravci
řešení plateb a fakturací za provedené služby
koordinace činností ostatních kolegů a třetích stran
zaznamenávání průběhu odbavení včetně zjištěných nedostatků
kompletace veškeré dokumentace vztahující se k odbavení letů
Hledáme kandidáty, kteří:
jsou absolventi SŠ, případně studenti VŠ (s možností upravit si školní rozvrh)
kteří se nebojí komunikovat s klienty a obchodními partnery z celého světě (aktivní znalost anglického jazyka)
mají profesionální vystupování a cit pro jednání s VIP klientelou
jsou aktivními řidiči s ŘP skupiny B
jsou energičtí, mají chuť do práce a chuť učit se novým věcem
jsou týmovými hráči a zároveň jsou schopni samostatných operativních rozhodnutí
upřednostňují flexibilní práci na směny
zvládají efektivně fungovat v rychlém a neustále se měnícím prostředí leteckého provozu
bez problémů pracují s PC (MS office, databáze, výhodou jsou zkušenosti s prací v podnikovém informačním software)
Možné datum nástupu:
1. 2. 2026/ 1.3. 2026
CV v českém a anglickém jazyce spolu s motivačním dopisem zasílejte pomocí tlačítka odpovědět.
Těšíme se na všechny uchazeče a uchazečky!
Pošlete odpověď na pozici Handling agent PRG (ž/m)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ABS Jets, a.s., IČO: 27163628, K Letišti 549, Praha 6, Ruzyně, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.