HAHN Automation Group Czech Republic, s.r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Klostermannova 1000, Úvaly, okres Praha-východ
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:němčina (středně pokročilá) nebo angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné i pro:
osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, pracovník back office, recepční, administrativa
Co říká HAHN Automation Group Czech Republic, s.r.o. o pozici
Jsme členem skupiny HAHN Automation Group. Česká dceřiná společnost byla založena v roce 2012 s cílem posílit aktivity na trhu střední a východní Evropy. Jsme specializovaná výrobní a inženýrská společnost, vyvíjející inovativní řešení, která automatizují výrobní procesy našich zákazníků. Vyvíjíme a dodáváme jednoúčelové stroje, robotizovaná pracoviště a automatizované výrobní linky.
High-tech vývoj, moderní vybavení, orientace na vysokou kvalitu, solidní firemní politika nám umožnily, abychom se staly jednou z předních celosvětových společností v tomto oboru.
Sdílejte s námi vášeň pro automatizaci a robotizaci a pracujte s námi v průmyslu budoucnosti!
Do našeho týmu hledáme spolehlivou, komunikativní a samostatnou osobnost, která bude klíčovou administrativní a organizační oporou vedení společnosti. Pokud vás baví koordinace úkolů, práce s dokumenty a zajišťování plynulého chodu kanceláře, dejte nám o sobě vědět, rádi vás poznáme.
Co bude Vaším úkolem?
podpora a asistence managementu společnosti
příprava reportů, statistik a prezentací
zpracování a vedení související administrativní agendy a interní dokumentace
organizační zjištění služebních cest a firemních akcí
zajištění běžného chodu kanceláře a ad hoc úkoly dle potřeby
administrace přijatých a vydaných faktur v systému, kontrola jejich správnosti
komunikace napříč společností i s externími partnerey a dodavateli
Co od Vás očekáváme?
min. SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření a nebo praxe na obdobné pozici výhodou)
podmínkou je pokročilá znalost AJ (mluvená i psaná využívána denně), NJ výhodou
pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
profesionální a příjemné vystupování
samostatnost, systematičnost a smysl pro detail, ale také týmovost, loajalitu a proaktivní přístup
ŘP - B - aktivní řidič/-ka
Co Vám můžeme nabídnout?
zajímavou a rozmanitou práci v rozvíjející se české pobočce mezinárodní skupiny
částečný pracovní úvazek (20 - 30 hod./týden) s perspektivou plného úvazku do budoucna (uvítáme studenta/-tku nebo osobu na RD/vracející se z RD)
nové moderní pracovní prostředí a práci v menším přátelském kolektivu
týden dovolené navíc a další firemní benefity (např. příspěvek na stravování, na volnočasové aktivity nebo na penzijní spoření, káva na pracovišti, ovocné dny apod.)
Místo výkonu práce: Úvaly u Prahy (vlakem do 30 min z centra Prahy, do 30 min z Kolína)
Těšíme se na Vaše CV v českém a anglickém jazyce.
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka managementu - zkrácený úvazek
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost HAHN Automation Group Czech Republic, s.r.o., IČO: 24289680, Klostermannova 1000, Úvaly, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.