pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, sleva na firemní výrobky/služby, firemní školka
Zařazení:
pracovník help desku, vedoucí/manažer týmu, zákaznický servis, administrativa, služby
Co říká TV Prima o pozici
Do týmu zákaznické podpory (Pro prima+, FTV Prima) hledáme zkušeného Team Leadera, který povede menší tým customer care specialistů a současně si zachová hands-on přístup při řešení uživatelských požadavků. Hledáme člověka, který se nebojí odpovědnosti, má rád řád v procesech a dokáže posouvat zákaznickou zkušenost na vyšší úroveň.
Součástí role je úzká spolupráce s produktovým oddělením, vývojem, QA, programem/obsahem, marketingem, PR a dalšími týmy napříč společností.
Co budeš dělat
Aktivně se podílet na řešení dotazů uživatelů – role kombinuje leadership i hands-on práci.
Nastavovat a optimalizovat procesy, workflow a komunikačních standardů.
Spravovat a rozvíjet Zendesk (makra, automatizace, reporting).
Pečovat o interní i externí znalostní databázi (Help centrum, FAQ).
Eskalovat a řešit složitější případy vyžadující hlubší analýzu.
Vytvářet pravidelné statistiky, výkonové reporty a vyhodnocovat trendy.
Spolupracovat s dalšími odděleními na zlepšování služeb a zákaznické zkušenosti.
Dohlížet na kvalitu komunikace a zákaznickou spokojenost.
Vést a rozvíjet tým zákaznické podpory (onboarding, školení, 1:1, zpětná vazba).
Plánovat směny a koordinovat každodenní provoz týmu.
Koho hledáme
Máš prokazatelnou zkušenost s vedením customer care týmu (ideálně 5+ let).
Skvěle se orientuješ v prostředí zákaznické podpory a helpdesk systémech.
Pokročilá znalost Zendesk administrace je velkou výhodou.
Zkušenost s CRM nástroji, Confluence/Jira je vítaná.
Disponuješ silnými komunikačními a organizačními dovednostmi.
Máš analytické myšlení a rozhoduješ se na základě dat.
Jsi odolný/á vůči stresu a zvládáš práci pod tlakem.
Dokážeš fungovat samostatně i týmově – hledáme člověka s přirozeným ownershipem.
Češtinu ovládáš na úrovni rodilého mluvčího, angličtinu na komunikační úrovni.
Máš časovou flexibilitu a jsi dostupný/á v případě potřeby.
Co nabízíme?
Širokou škála benefitů (stravenkový paušál, cafeteria, příspěvek na multisport kartu, voucher na prima+, aj.)
Příjemné a neformální pracovní prostředí moderní budovy na Vinohradské ulici.
Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a výkonu.
Flexibilní pracovní dobu.
Vstupy na naše PRIMA akce nebo koncerty a události našich partnerů.
Pošlete odpověď na pozici Team Leader zákaznické podpory (Customer Care)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost FTV Prima, spol. s r.o., IČO: 48115908, Vinohradská 3217/167, Praha, Strašnice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.