· kladný vztah k číslům, administrativě a technice
· ochotu věci zlepšovat a pružně reagovat na vzniklé potřeby
· vystavená faktura uhrazená v době splatnosti a řádně vedená příjmová a výdajová pokladna
· vybrané a nakoupené zboží na skladě
· vedená administrativa evidence zakázek
· správa chodu kanceláře
Budete vykonávat různorodou práci v administrativě, která Vás bude naplňovat.
Jedná se o technický obor, který je Vám blízký.
Jsme malá firma fungující na přátelském jednání – dokážeme si vyjít vstříc.
Budete mít stejně jako my, radost s kvalitně a dobře odvedené práce a spokojených zákazníků.
Tento obor tu bude vždy, má budoucnost. Na trhu jsme již 19 let.
Když budete mít skvělé pracovní výsledky budete odborně i profesně růst.
Chcete se s námi starat o naše zákazníky? Pokud ano, klikněte na tlačítko „odpovědět“.
- ihned
V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis i s fotkou nebo volejte na tel 257 960 032 / 604 102 866.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.