Jazyky:čeština (výborná), němčina (pokročilá) a angličtina (pokročilá)
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, obchodní asistent, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Co říká Brněnská personalistika, spol. s r.o. o pozici
Jsme největším českým výrobcem koupelnových doplňků. Naše produkty jsou navrženy v nadčasovém designu a zároveň v souladu s těmi nejmodernějšími trendy.
Chceme, aby naše výrobky byly poslední kapkou k dokonalosti každé koupelny.
Hledáme posilu do našeho obchodního a backoffice týmu, která bude klíčovou podporou pro zákazníky i interní oddělení. Práce je různorodá, dynamická a vhodná pro juniory se zájmem růst i zkušené backoffice profesionály.
Mluvíš německy a anglicky a baví tě každodenní komunikace se zákazníky? Chceš se dále rozvíjet v obchodu a logistice? Přidej se k nám!
Tvoji hlavní agendou bude:
Zákaznický servis & komunikace
Každodenní komunikace se zákazníky a zahraničními obchodními partnery (GR / EN)
Interní komunikace s obchodem, nákupem, výrobou, skladem a marketingem
Řešení reklamací a dotazů od zákazníků
Objednávky & expedice
Příjem, zpracování a evidence objednávek, také ze zahraničí
Zajištění expedice zboží – logistika, komunikace s dopravci
Administrativa & dokumentace
Vystavení, evidence faktur a příprava celní dokumentace
Zástup za obchodníka v době nepřítomnosti
Ostatní administrativní činnosti spojené s chodem obchodního oddělení
Naše očekávání
Min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo obchodního směru
Ruština a angličtina na komunikativní úrovni (denní použití)
Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
znalost práce na PC (MS Office)
Zkušenost se systémem Helios – výhodou, nikoli podmínkou
Preciznost, spolehlivost, schopnost samostatné i týmové práce
Praxe v zákaznickém servisu, logistice nebo backoffice vítaná, ale není povinná
Chuť učit se, zlepšovat procesy a převzít odpovědnost
Co nabízíme
Flexibilní pracovní dobu
Práci z kanceláře ve stabilním kolektivu
Možnost pracovat pro stabilní českou firmu
Prostor pro vzdělávání, rozvoj a profesní růst
Firemní benefity
Příležitost růst pro juniory i zkušené backoffice profesionály
Zaujalo tě to? Napiš nám pár slov o sobě a pošli životopis. Těšíme se, až tě poznáme!
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka obchodu a backoffice s NJ/AJ
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura Brněnská personalistika, spol. s r.o., IČO: 26216582, Lazaretní 925/9, Brno, Zábrdovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.