Hledáme spolehlivého a pečlivého skladníka / skladnici se zkušenostmi s obsluhou manipulační techniky (vysokozdvižného vozíku – ještěrky) do skladu kancelářských potřeb.
Nástup možný od ledna 2026. Nabízíme stabilní zaměstnání v zavedené české společnosti s férovým přístupem.
Náplň práce
Práce ve skladu kancelářských potřeb
Příjem a výdej zboží celého sortimentu firmy
Práce s manipulační technikou a čtečkou čárových kódů
Nakládka a vykládka zboží
Úklid a udržování pořádku ve skladu
Pracovní doba
Ranní směna zpravidla 6:00–14:30
Změna pracovní doby může výjimečně nastat po předchozí domluvě, v rámci zajištění plynulého chodu firmy
Práce pouze v rámci provozní doby firmy
Víkendy a svátky volné
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenosti s prací ve skladu a obsluhou manipulační techniky
(vysokozdvižného vozíku – ještěrky), průkaz není podmínkou
Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
Pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
Bezúhonnost
Co Vám můžeme nabídnout
Zázemí ryze české společnosti s dlouholetou tradicí
Silnou podporu ze strany kolegů – rádi Vás zaučíme
Přátelský kolektiv a férové jednání
Jednosměnný provoz
Zaměstnanecké slevy na celý sortiment firmy
Práci na hlavní pracovní poměr (první rok smlouva na dobu určitou, po vzájemné spokojenosti přechod na dobu neurčitou)
Příjemné pracovní prostředí a různorodou práci
Stravenky
Průběh výběrového řízení
V první fázi prosíme o zaslání životopisu
Na základě splnění požadovaných kritérií budou vybraní uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.