Prace.cz v novém. Pojďte si ji vyzkoušet
Je to první ochutnávka nové Prace.cz. Některé věci ještě ladíme a budeme postupně přidávat, ale stojí to za prohlídku.
Benefity:
mobilní telefon, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
Zařazení:
hr generalista, hr konzultant, hr specialista, personalista, personalistika a hr
Co říká Cushman & Wakefield, s.r.o. o pozici
Cushman & Wakefield
Jsme předním světovým poskytovatelem realitních služeb pro nájemce i vlastníky nemovitostí. Jsme aktivní v oblasti správy budov a projektů, nemovitostních pronájmů a transakcí, oceňování nemovitostí a dalšího poradenství. Zaměstnáváme cca 52 000 lidí ve 400 pobočkách v 60 zemích světa. Pravidelně získáváme oborová a byznysová ocenění za svou prvotřídní firemní kulturu a úsilí v rámci DEI (Diversity, Equity and Inclusion), ESG (Environmental, Social and Governance) atd.
We are seeking a proactive and detail-oriented HR Generalist/People Consultant for Czechia and Slovakia to join our People Team. The ideal candidate will excel in creating and managing processes critical to the employment lifecycle, managing employee relations and ensuring compliance with HR policies. This role involves supporting various HR functions including benefits administration, compliance, and employee onboarding.
Key Accountabilities:
Manage the administration of employee benefits programs.
Conduct employee onboarding to ensure a smooth transition for new hires.
Manage complex individual employee cases such as long-term leaves.
Assist in the development, implementation, and enforcement of HR policies and procedures, ensuring compliance with labor laws and regulations.
Partner with the HR Shared Service Center to document and optimize HR processes, enhancing the employee experience.
Manage correspondence with employees and external authorities.
Coordinate the performance appraisal process, including goal setting, mid-year reviews, and annual evaluations. Provide guidance and support to employees and managers.
Assist with ad-hoc HR projects related to talent management, performance management, and compensation review.
Manage employee relations issues, addressing employee concerns and grievances, conducting investigations as needed to ensure timely and fair resolutions.
Prepare and analyze HR data, ensuring accuracy in our people data.
Support other HR activities in collaboration with local People Partner.
Qualifications:
Proven experience in an HR Generalist role or similar.
Fluency in Czech/Slovak and English essential.
Strong understanding of HR best practices, labor laws, and regulations.
Proficiency in HRIS and MS Office Suite, Workday knowledge a plus.
Ability to handle sensitive information with confidentiality and professionalism.
Strong organizational and time management skills.
Excellent interpersonal and communication skills.
We offer:
Work in a prestigious international company
A modern office in the heart of Prague
A package of attractive benefits
Daily use of the English language
Pošlete odpověď na pozici HR Generalist
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Cushman & Wakefield, s.r.o., IČO: 49612620, Purkyňova 2121/3, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.