-
-
Firma:
Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
28. října 1235/169, Ostrava - Mariánské Hory
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
angličtina (mírně pokročilá)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
-
-
Zařazení:
logistik, specialista logistiky, vedoucí/manažer skladu, nákupčí, projektový nákupčí, doprava a zásobování, výroba, průmysl a provoz
Našimi hlavními činnostmi jsou výroba a dodávky pitné vody, stejně jako odvádění a čištění vody odpadní.
Dodáváme pitnou vodu pro více než 700 tisíc koncových odběratelů, prostřednictvím dalších vodárenských společností pije pitnou vodu z úpraven SmVaK Ostrava a.s. dalších 300 tisíc lidí v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Prostřednictvím 77 čistíren odpadních vod a 1 977 kilometrů kanalizační sítě odvádíme a čistíme odpadní vodu pro téměř půl milionu lidí.
S ohledem na životní prostředí dbáme na efektivní využívání přírodních zdrojů a na kvalitu vody, údržbu a modernizaci sítí, tak abychom ji předali i dalším generacím.
Co bude Vaší náplní práce:
- Zajišťování nákupního procesu pro strojní zařízení.
- Analýza stávajícího zařízení, průzkum trhu s cílem optimalizace a využití nových technologií, tvorba specifikace výběrového řízení, jeho organizace, včetně jeho vyhodnocení a uzavření smlouvy
- Průběžné konzultace s provozy za účelem výběru nejvhodnějšího zařízení, nikoli pouze prosté náhrady zařízení kus za kus.
- Administrace ročních výdajů na stroje a zařízení v rámci investic společnosti.
- Sledování cenových trendů, optimalizace nákladů, zefektivňování procesů nákupu.
- Spolupráce napříč odděleními, poskytování poradenství provozu při zpracování zadávací dokumentace pro výběrová řízení.
- Zajišťování měření výkonnosti a reporting v oblasti nákupu.
- Podílet se na rozvoji softwaru pro oddělení logistiky, spolupracovat při jeho testování a implementaci.
- Spolupráce na zajímavých speciálních projektech v rámci společnosti.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ technického směru, ideálně strojní zaměření.
- Praxi v oblasti nákupu nebo tvorbě popisu strojních zařízení - prokazatelné zkušenosti.
- Vyjednávací schopnosti a orientaci na cíl.
- Organizační a komunikační dovednosti, týmovou spolupráci, zodpovědný přístup.
- Chuť se učit, řešit problémy, být iniciativní.
- Pokročilou znalost MS Office.
- Angličtinu na komunikativní úrovni (B1).
- Řidičský průkaz skupiny B.
Co Vám nabízíme:
- Stabilní práci v perspektivní společnosti, příjemné pracovním prostředí.
- Těšit se můžete na přátelský kolektiv a týmovou práci, zaškolení.
- Pracovní dobu 37,5 hodin/týdně, pružnou, možnost práce home office.
- Možnost dalšího vzdělávání a odborný růst.
- 5 týdnů dovolené.
- Měsíční a pololetní prémie.
- Příspěvek na stravování.
- Mobilní telefon, zvýhodněné tarify pro rodinné příslušníky.
- Multisport karta, cafetérie.
Místo výkonu práce: Ostrava, Mariánské Hory, 28. října 1235/169
Předpokládaný nástup do zaměstnání: Dohodou