Hledáme do našeho týmu milou, organizovanou, usměvavou a zodpovědnou Asistentku na recepci na částečný úvazek
Náplň práce:
- zajištění plynulého chodu kanceláře (dokup zásob papírů, občerstvení a hygienických prostředků)
- správa agendy obchodních případů a archivace dokumentů
- administrativní podpora společnosti (skenování, kopírování, příprava tabulek v excelu, zakládání smluv)
- poskytování informací klientům a návštěvám
- přijímání telefonů a poskytování informací
- příprava podkladů pro obchodní případy
- chodit na pochůzky (úřady, banky, notář, pošta)
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky
- aktivní přístup k práci
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- pečlivost, spolehlivost a dobré organizační schopnosti
- zkušenosti s realitami výhodou
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy – u nám. Jiřího z Poděbrad
- práci v mladém kolektivu
- dlouhodobou spolupráci
- celkově zajímavou a různorodou práci
- dobré mzdové ohodnocení
Pokud máte rádi kontakt s lidmi, jste pečliví a chcete být důležitou součástí každodenního chodu firmy, budeme rádi, když se nám ozvete!
Zašlete nám svůj životopis s fotografií na email a připojte pár vět o sobě.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.