Co u nás budete dělat?
* budete komunikovat se zákazníky, telefonicky a osobně v kanceláři odbytu
* budete přijímat zakázky a zpracovávat objednávky zákazníků
* dále Vás čeká komunikace s našimi dodavateli při objednávání zboží
* také budete plánovat dopravy při vydávání zboží zákazníkům
* administrativní úkony by Vám neměly dělat starost
* komunikace probíhá také k ostatním pobočkám společnosti, napříč jednotlivými odděleními
* příjemná atmosféra je pro nás důležitá, budete se podílet na jejím vytváření
Co potřebujete pro úspěch v našem týmu?
* minimálně SŠ vzdělání je nutné, stavební zaměření je výhodou
* nezbytné jsou velmi dobré komunikativní schopnosti
* zakládáme si na dobrých vztazích, hledáme tedy vztahově založenou osobnost
* musíte být samostatný/á, zodpovědný/á a flexibilní týmový hráč/ka
* nezbytná je dobrá znalost PC, MS Office
* oceníme znalost AJ/NJ, ale není podmínkou
Co Vám za to nabídneme?
* nabízíme práci na HPP a zázemí silné a stabilní společnosti
* zajímavé finanční ohodnocení s motivačními odměnami a s 13. platem
* možnost pravidelných technických školení, rozšiřování dovedností v rámci pracovní pozice
* 5 týdnů dovolené + 3 dny Sick day
* benefit zdraví - finanční příspěvek ve výši 12 tis. Kč/rok s širokou možností výběru (masáže, doplňky stravy, brýle, sport, apod.)
* příspěvek na stravné = stravenky v hodnotě 150,- Kč
* malé občerstvení na pracovišti s dobrou kávou a čajem
Více o nás se dozvíte na:
https://www.youtube.com/watch?v=zUywbXpn38
https://www.youtube.com/watch?v=HxmqC75SeWI
Pracoviště: Ostrava - Vítkovice
Termín nástupu: ihned nebo dohodou dle Vašich možností
Pokud Vás naše nabídka oslovila, pošlete nám Vaše CV. Více na www.azflex.cz
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.