Prace.cz v novém. Pojďte si ji vyzkoušet
Je to první ochutnávka nové Prace.cz. Některé věci ještě ladíme a budeme postupně přidávat, ale stojí to za prohlídku.
5. května 2629, Dvůr Králové nad Labem, okres Trutnov
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) nebo angličtina (základní)
Benefity:
závodní stravování, mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, dovolená 5 týdnů, pracovní oblečení, notebook, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, referent, dispečer, logistik, administrativa, doprava a zásobování
Co říká EUROLIFT CZ s.r.o. o pozici
Jsme společnost EUROlift CZ zabývající se servisem a prodejem manipulační a čistící techniky.
Jsme na trhu bezmála 35 let a podnikáme úspěšně dál - víme, co je důležité, máme spoustu zkušeností v oboru. Víme, jak si udržet stabilitu a zároveň stále směřovat k rozvoji a růstu.
Do našeho týmu hledáme pečlivého a organizačně zdatného kolegu či kolegyni, který/á bude klíčovým článkem mezi zákazníky, dodavateli a interními týmy. Hledáme někoho, kdo má rád pořádek v datech i procesech a dokáže efektivně komunikovat. Pokud vás baví administrativní práce, plánování a práce v systémech, u nás najdete stabilní zázemí a smysluplnou náplň práce.
Co budete dělat?
Komunikovat se zákazníky i dodavateli
Organizovat servisní zakázky, vč. plánování termínů se zákazníky
Objednávat náhradní díly a služby u dodavatelů
Kontrolovat a editovat zakázky a zpracovávat je v elektronickém systému
Řešit a evidovat případné reklamace – i když věříme, že jich bude málo
Připravovat a zpracovávat cenové nabídky
Kontrolovat a předávat podklady pro fakturaci
Spolupracovat s dalšími odděleními, vč. spolupráce v rámci inventarizací
Vykonávat podpůrnou administrativní činnost
Zpracovávat docházku
Co k tomu potřebujete?
Praxi uvítáme, ale zvládneme vás i zaučit – pro začátek bude stačit vaše ochota se učit a schopnost samostatné práce.
Ideálně SŠ vzdělání technického charakteru a nebo zkušenosti s prací podobného charakteru.
Práci s počítačem – Excel (tabulky, filtry, funkce apod.), Word, PowerPoint na velmi dobré úrovni a email na uživatelské úrovni – dennodenní písemná obchodní korespondence bude vaší samozřejmostí.
Máte rádi lidi a komunikaci s nimi – komunikace se zákazníky i kolegy bude to váš denní chléb.
Znalost anglického jazyka výhodou.
Umíte prioritizovat, organizační myšlení – je potřeba umět to zorganizovat sobě i ostatním.
Znalost programu Helios-Inuvio/Orange – výhodou.
Ducha týmového hráče, který bere svou práci zodpovědně, drží slovo a přispívá k vzájemnému respektu a pracovní pohodě.
Co šéf určitě ocení? Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, vzájemný respekt, odolnost vůči stresu
Co vám naopak můžeme nabídnout my?
Dobré platové ohodnocení
Zázemí stabilní firmy, ve které je každý důležitou součástí
Jednosměnný provoz
Rozmanitou a zajímavou práci
Možnost po dohodě zapůjčit – nářadí, vlek, apod.
Potřebné vstupní zaškolení
Místo výkonu práce: Dvůr Králové nad Labem
Mobilní telefon
Příspěvek na stravování
4 týdny dovolené (+ 5 dnů volna navíc)
Nástup možný ihned
Pošlete odpověď na pozici ASISTENT/ASISTENTKA PROVOZU
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost EUROLIFT CZ s.r.o., IČO: 25297325, 5. května 2629, Dvůr Králové nad Labem, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.