Správce klientského centra
Společnost Nordbeans hledá dynamického a komunikativního jednotlivce na pozici Správce klientského centra, který se připojí k našemu týmu plného energie a vášně pro službu zákazníkům. Pokud máte schopnost reagovat rychle a efektivně na různorodé dotazy a podněty, a zároveň vynikáte v organizaci a koordinaci činností, pak jste pro nás ideálním kandidátem.
Náplň práce:
· Reagovat na dotazy a podněty zákazníků, dodavatelů a veřejnosti.
· Vyřizovat došlé poptávky, objednávky a koordinovat činnosti s expedicí.
· Řešit pohledávky a poskytovat administrativní podporu úseku VO, školení, servisu.
· Spravovat E-shop a vystavovat nabídky pro zákazníky.
· Péče o stávající zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu.
· Provádět průzkum trhu a generovat základní reporty z Heliosu.
· Poskytovat podporu Marketingovému oddělení.
· Spravovat sklady VO, zápůjček – příjem, výdej, inventury.
· Práce s cenovými úrovněmi napříč VO + MO, nahrávání nových produktů.
· Zajišťovat odpovídající informovanost pro ostatní úseky společnosti.
Požadujeme:
· Vynikající komunikační schopnosti.
· Schopnost efektivního řízení času a prioritizace úkolů.
· Znalost administrativních procesů a systémů.
· Zkušenost s používáním softwaru pro správu objednávek a reportování.
· Analytické myšlení a schopnost pracovat s tržními daty.
· Základní znalost AJ.
Nabízíme:
· Možnost aktivního zapojení do dynamického prostředí.
· Příležitost rozvoje a růstu v rámci společnosti.
· Inspirativní pracovní prostředí s podporou profesionálního týmu.
· Pružná pracovní doba.
· Možnost občasné práce z domova.
· Mzda 28 000 – 38 000, firemní benefity.
· Nástup ihned.
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a mít vliv na pozitivní zkušenosti našich zákazníků, zašlete nám svůj životopis, motivační dopis a odpovědi na otázky. Těšíme se na Vás!
1. Jak byste popsal/a ideální zákaznický servis?
2. Co pro Vás znamená „péče o zákazníka“ v kontextu značky, která se zabývá kávou?
3. Uměl/a byste zákazníkovi doporučit vhodnou kávu na základě jeho preferencí (např. chuť, příprava, intenzita)?
4. Jak byste reagoval/a na nespokojeného zákazníka, který reklamuje produkt?
5. Jak byste se připravila na to, abyste porozuměla širokému sortimentu káv a příslušenství?
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.