Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazení:
pracovník help desku, správce aplikačního sw, správce operačních systémů a sítí, správce serveru, support is, technik hw, informatika
Co říká Smartizen s.r.o. o pozici
Našimi klienty jsou nejzajímavější společnosti v ČR, od startupů až po velké banky, telco operátory a výrobní společnosti. Hledáme posily pro jejich projekty, a to jak zaměstnance, tak kontraktory.
Prostředí našich klientů dobře známe. Víme, co na jejich projektech funguje skvěle a co by mohlo fungovat lépe. Pečlivě si vybíráme, které pozice a projekty budeme obsazovat.
Otevřeně s vámi diskutujeme a nesnažíme se přikrášlovat skutečnost. Naším cílem je, aby pro vás bylo nové místo anebo projekt inspirující zkušeností a cítili jste se dobře.
Pro našeho klienta, stabilní technologickou společnost, hledáme IT Support Specialistu (L1), který se stane prvním kontaktním bodem pro interní uživatele v oblasti IT podpory. Pokud tě baví pomáhat lidem, řešit každodenní technické problémy a chceš pracovat převážně on-site v Praze, může to být role právě pro tebe.
👉 Náplň práce
Poskytování L1 technické podpory interním uživatelům (osobně, přes chat nebo e-mail)
Příprava techniky pro nové kolegy:
vybalení, základní konfigurace, předání zařízení
Instalace a reinstalace Windows / macOS
Nastavení standardních firemních nástrojů a uživatelských účtů
Evidence a správa zařízení v MDM řešení (postupně především Microsoft Intune)
Řešení běžných uživatelských požadavků: nefunkční notebook, problém s Wi-Fi / VPN / tiskárnou apod...
Zajištění základního IT chodu kanceláře (dokovací stanice, monitory, základní síťová kontrola)
Rozpoznání situací, kdy je potřeba problém eskalovat na seniornější kolegy nebo externí dodavatele
Postupné převzetí odpovědnosti za IT asset management (přehled zařízení a příslušenství)
Tvorba a aktualizace jednoduché uživatelské dokumentace (how-to návody)
IT podpora při onboardingu a offboardingu zaměstnanců
👀 Požadavky
1–3 roky zkušeností v oblasti interní IT / office podpory nebo podobné role
Praktická zkušenost s podporou Windows a/nebo macOS
Základní troubleshooting OS a software (instalace, ovladače, aktualizace)
Základní přehled v IT a sítích (Wi-Fi, VPN, účty, oprávnění)
Komunikační znalost češtiny nebo slovenštiny
Schopnost domluvit se anglicky v běžných pracovních situacích
Servisní přístup, ochota pomáhat a řešit každodenní problémy uživatelů
Pečlivost, spolehlivost a schopnost zvládat i rutinní úkoly
Ochota pracovat primárně on-site v Praze
😍 Výhodou
Zkušenost s Microsoft Intune nebo jiným MDM řešením
Základy skriptování (PowerShell, Bash apod.)
Praxe v interní IT podpoře menší nebo středně velké firmy
Základní orientace v Microsoft 365 administraci
Zájem o technologické trendy (např. fintech, blockchain apod.)
🎁 Nabízíme
Plný úvazek (HPP) u stabilní a rostoucí technologické společnosti
Práci s moderním hardwarem a nástroji
Přímou spolupráci s technickými týmy
Zaměstnanecké benefity (např. MultiSport karta nebo zajištěné občerstvení na pracovišti)
Kanceláře v Praze
Přátelské a neformální pracovní prostředí
Možnost učit se od zkušených IT / infra specialistů
Pošlete odpověď na pozici IT Support Specialist (L1)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici budou společnosti Agnostix, s.r.o., IČO: 05577217, Hybernská 1009/24, Praha, Nové Město a Smartizen, s.r.o., IČO: 02044307, Hybernská 1009/24, Nové Město, 110 00 Praha 1, jakožto společní správci, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.