(pracovní poměr na dobu určitou - po dobu trvání rodičovské dovolené)
Charakteristika vykonávané práce:
referent/referentka právní agendy na oddělení dopravně správních agend rozhoduje v odvolacím řízení
a o mimořádných opravných prostředcích ve věcech přestupků na úseku provozu na pozemních komunikacích
a agend souvisejících s provozem na pozemních komunikacích dle zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, kontroluje výkon přenesené působnosti obecních úřadů obcí s rozšířenou působností na území Jihomoravského kraje podle ust. § 67 odst. 1, písm. e) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, poskytuje podle ust.
§ 67 odst. 1, písm. c) zákona č.129/2000 Sb., odbornou a metodickou pomoc obcím na území Jihomoravského kraje při výkonu přenesené působnosti v oblasti provozu na pozemních komunikacích, zastupuje v soudních sporech před správními soudy.
Požadujeme:
o potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu,
o studijní obor: právo, právní zaměření
o zvláštní odborná způsobilost při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na úseku silničního hospodářství a správních řízeních souvisejících; při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
o znalost příslušné legislativy: správní a přestupkové řízení, právní problematika veřejné správy, samosprávy, právní předpisy vztahující se k silniční dopravě, všeobecný přehled ve vztahu k silniční dopravě
o další požadavky:
o schopnost samostatné i týmové práce
o dobré komunikační schopnosti
o dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, ASPI)
o ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
o pečlivost, zodpovědnost, odolnost vůči zátěži
o řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Nabízíme:
o stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
o osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
o osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
o 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
o stravenkový paušál 116 Kč/den,
o příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
o Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok
o firemní mateřskou školku
o jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
o stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Krajský úřad Jihomoravského kraje, pracoviště Brno, Cejl 530/73
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, případně dle dohody
Písemnou přihlášku se strukturovaným profesním životopisem zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 19.09.2025.
Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Dalibor Štarha,oddělení dopravně správních agend odboru dopravy, telefon 541 653 365, ***
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele, telefon 541 651 205,
*** nebo další informace na: www.jmk.cz
Pošlete odpověď na pozici PRÁVNÍKA/PRÁVNIČKA
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Jihomoravský kraj, IČO: 70888337 jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2,180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://www.almacareer.com/gdpr