Co říká Pečovatelská služba Homediss, o.p.s. o pozici
Pracovní pozice: Osobní asistentka/asistent
Místo výkonu práce: Hodonín a jeho spádové obce
Druh pracovního výkonu: Hlavní pracovní poměr s plným úvazkem ve výši 1,0 - tj. 40 hodin
týdně
Předpokládaný nástup: prosinec 2025 - leden 2026, případně po domluvě
Náplň práce:
Poskytování soustředěné podpory seniorům a zdravotně handicapovaným osobám přímo v jejich domácnostech, která obsahuje:
- Pomoc s osobní hygienou včetně pomoci při použití WC,
- Pomoc s oblékáním a s přípravou stravy,
- Pomoc s chodem domácnosti,
- Zajišťování bezpečí uživatelů a jejich aktivizace v domácnosti a blízkém okolí bydliště,
- Doprovody na nákup, k lékaři apod.,
- Komunikace s uživateli, jejich příbuznými a pracovním týmem.
Základní požadavky:
- Motivace pro soustředěnou práci se seniory a zdravotně postiženými osobami,
- Vysoké sociální cítění a empatie, psychická vyzrálost a vyrovnanost,
- ŘP sk. B a připravenost k řízení služebního automobilu,
- Ukončené střední vzdělání (minimálně výuční list),
- Dobré vyjadřovací schopnosti,
- Dobrý zdravotní stav.
Osobnostní předpoklady:
- Trpělivost a laskavý přístup k seniorům a zdravotně handicapovaným,
- Zodpovědný postoj k práci a vysoká míra spolehlivosti,
- Schopnost práce v psychicky náročnějších okamžicích,
- Samostatnost a rozhodnost,
- Příjemné vystupování.
Výhodou:
- Praxe v sociálních, případně zdravotních službách nebo zkušenosti s péčí
o seniora, nemohoucího či zdravotně postiženou osobu,
- Absolvovaný kurz "Pracovník v sociálních službách". Pokud vybraný uchazeč nebude mít tento kurz absolvován, bude nezbytné si jej doplnit nejpozději do 12 měsíců od přijetí do pracovního poměru.
Důležitá upozornění:
- Do výběrového řízení se mohou přihlásit i zájemci bez pracovních zkušeností s péčí
o nemohoucího,
- Pracovní místo není vhodné pro osoby s omezenou hybností, nízkou fyzickou či psychickou zdatností nebo s významnou jazykovou bariérou. Dále není vhodné pro osoby, které nemají dostatečnou, tj. běžnou zkušenost s řízením osobního automobilu,
- Pracovní doba reflektuje provozní dobu osobní asistence, která je uživatelům poskytována denně od ranních do večerních, případně nočních hodin, tzn. nepřetržitě sedm dní v týdnu.
Nabízíme:
- Smysluplnou a záslužnou práci,
- Zaměstnání ve stabilní organizaci registrovaného poskytovatele sociálních služeb
s více než dvacetiletou tradicí péče na Hodonínsku,
- Precizní zaškolení a metodickou podporu při práci,
- Nástupní hrubou měsíční mzdu 30.000 Kč s navýšením po uplynutí zkušební lhůty
a po jednom odpracovaném roce,
- Pět týdnů dovolené,
- Podporu vzdělávat se a prohlubovat své dovednosti,
- Systém odměňování dle pracovních výsledků,
- Psychologickou podporu,
- Kvalitní pracovní pomůcky, vybavení a zázemí,
- Příjemné pracovní prostředí a vstřícný kolektiv,
- Další zaměstnanecké benefity.
Životopisy s níže uvedenými požadovanými údaji zasílejte nejpozději do 5.10.2025 včetně, a to výlučně na e-mailovou adresu kontaktní osoby Ireny Šebestové: ***.
Na přihlášky zaslané po termínu nebude brán zřetel.
Požadované doklady:
- Životopis včetně údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech nebo absolvovaných kurzech,
- Telefonický a e-mailový kontakt.
Vybraní uchazeči budou e-mailem nebo telefonicky pozváni k ústnímu pohovoru.
Předpokládaný termín ústních pohovorů je naplánován na období od 8.10. do 17.10.2025.
Vyhlašovatel výběrového řízení nebude o této pozici poskytovat žádné telefonické, e-mailové či osobní informace.
Pošlete odpověď na pozici osobní asistent/ka
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Pečovatelská služba Homediss, o.p.s., IČO: 26906902 jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2,180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://www.almacareer.com/gdpr