Upřesňující informace3) :
(požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky,
náplň práce
apod.) Pracovní náplň:
" řízení a koordinace činnosti ekonomického, hospodářského a technického provozu organizace
" vedení a organizace práce podřízených zaměstnanců
" zajišťování finančního hospodaření organizace v souladu s platnými právními předpisy
" sestavování finančního plánu organizace, sledování čerpání finančního plánu a zpracování rozpočtových
opatření
" metodické vedení v oblasti účetnictví, mezd a ekonomické agendy
" zajištění správy a údržby budov, technických zařízení a vozového parku
" odpovědnost za hospodárné nakládání s majetkem organizace
" zajišťování veřejných zakázek a smluvních vztahů souvisejících s provozem organizace
" spolupráce s vedením organizace při plánování a realizaci rozvojových a investičních projektů
" zpracovávání podkladů pro zřizovatele a kontrolní orgány
" tvorba vnitřních předpisů a metodických materiálů v rámci svěřené působnosti
" zpracování komplexních rozborů hospodaření organizace
Požadavky:
" VŠ vzdělání ekonomického nebo příbuzného směru
" prokazatelná praxe v oblasti ekonomiky, výhodou zkušenost z příspěvkové organizace
" znalost právních předpisů vztahujících se k hospodaření příspěvkových organizací, účetnictví a veřejným zakázkám
" zkušenost s vedením týmu a organizační schopnosti
" orientace v oblasti správy a údržby majetku a technického zázemí organizace
" znalost účetních softwarů (např. Vera) výhodou
" velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
" pečlivost, spolehlivost, samostatnost a schopnost systémového myšlení
" komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost jednat s partnery i úřady
" morální bezúhonnost
Nabízíme:
" stabilní pracovní místo v příspěvkové organizaci města Karviné
" pracovní poměr na dobu neurčitou
" pracovní úvazek 1,0
" místo výkonu práce: Karviná
" nástup možný od 1. 4. 2026
" odpovídající finanční ohodnocení dle platných tarifů a osobního ohodnocení
" 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké výhody
" podporu profesního růstu a dalšího vzdělávání
Přihlašování do výběrového řízení:
Strukturovaný životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte do 15. 10. 2025 na e-mail ***.
Do předmětu zprávy napište "Výběrové řízení - vedoucí ÚEHTP".
Upozornění
Kandidáta/ku bude vybírat výběrová komise z přihlášek doručených do 15. 10. 2025.
V případě, že výběrová komise doporučí přihlášku do dalšího kola, bude kandidát pozván k dalším kolům výběrového řízení. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno e-mailem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Podáním dokumentů uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Další informace podá: personální úsek RKK, tel. 558 849 514,
***
Pošlete odpověď na pozici vedoucí Útvaru ekonomiky, hospodářského a technického provozu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Regionální knihovna Karviná, IČO: 00306355 jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2,180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://www.almacareer.com/gdpr