OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.
výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou "Investiční referent/referentka" na odbor rozvoje a investic s místem výkonu práce statutární město Chomutov.
Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 23.110 Kč - 33.220 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
- min. střední vzdělání stavebního či technického směru, vyšší odborné či vysokoškolské vzdělání
- orientace v projektové dokumentaci se schopností čtení výkresů a mapových podkladů
- orientace ve stavebních rozpočtech
- orientace v legislativě související s výstavbou
- pokročilá IT gramotnost - schopnost a ochota pracovat se SW nástroji pro řízení a zprávu zakázek, stavebních prací aj.
- organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, kladný vztah k administrativě
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
- znalost legislativy v oblasti veřejných zakázek a investic výhodou
- praxe v oboru stavebnictví, projektového řízení nebo veřejné správy výhodou
- zkušenost s přípravou a administrací žádostí o dotaci výhodou.
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- telefonní a e-mailový kontakt,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.
Kam s přihláškou?
- písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - ORI-Investiční referent/referentka" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
- přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: ***. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - ORI-Investiční referent/referentka" nejpozději do 10.11.2025 do 16:00.
Předpokládaný nástup: dle dohody.
Pošlete odpověď na pozici Investiční referent/referentka
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Statutární město Chomutov, IČO: 00261891 jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2,180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://www.almacareer.com/gdpr